אנטואן גריזמן הודיע: החלטתי להישאר באתלטיקו מדריד

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

כוכב צרפת והקולצ'ורנוס, שברצלונה הודתה במו"מ איתו ובמשך חודשים ארוכים דווח על עזיבתו, הבהיר בתוכנית טלוויזיה שנקראה "ההחלטה": "אפשר לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה, עושים מאמצים לצרף שחקנים בכירים"

(גודל טקסט)
לא שבועות, לא חודשים, כבר שנה שלמה שאנטואן גריזמן מועמד לעזוב את אתלטיקו מדריד. כוכב נבחרת צרפת והקולצ'ורנוס כבר היה בקיץ שעבר עם רגל וחצי במנצ'סטר יונייטד, בחודשים האחרונים אין כלי תקשורת ברחבי העולם שלא דיווח על כך שהוא סיכם את כל תנאיו בברצלונה, שידעה שבזכות סעיף שחרור על סך 100 מיליון יורו תוכל לצרפו ללא בעיה, והערב הוא פרסם רשמית את החלטתו בשידור בטלוויזיה הצרפתית,  כחלק מתכנית שנקראה "ההחלטה" בה סיפר על החודשים האחרונים, ההתלבטויות והסיבות שהובילו להחלטה להישאר.


"החלטתי להישאר באתלטיקו מדריד", אמר הכוכב שבמהלך השידור שארך כחצי שעה נצפה משוחח עם אחותו על ההצעה מברצלונה, מתייעץ אם כדאי לעזוב את אתלטיקו, מבלה בבית הוריו כשברקע על מסך הטלוויזיה רצים משחקים של אתלטיקו מדריד ובעיקר הכין את כולם להחלטה שנמסרה בסופה של הכתבה, במטרה שלכל שאלה תהיה תשובה ושההליך שעבר בדרך לבחירה תובן מכל כיוון אפשרי, בוודאי לאור העובדה שהוא כבר בשבת הקרובה יעלה על כר הדשא עם נבחרת צרפת במונדיאל.


"כולם אמרו לי לעזוב, גם כולם חשבו שכבר חתמתי לעונה הבאה ולא סיפרתי דבר. זכינו בתואר ונראה היה לכולם שככה אני אוכל לעזוב, היה בלאגן גדול", המשיך גריזמן, "שוחחתי עם המאמן דייגו סימאונה והוא הרגיע אותי. אתלטיקו עושה את הכל כדי לגדול ולהתפתח, אתלטיקו יכולה לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה. אני מרגיש שאני רוצה להישאר, הקבוצה גם עושה מאמצים לצרף שחקנים מכירים".



הכוכב הכי גדול של אתלטיקו נשאר (Gettyimages)


גריזמן בן ה-27 הגיע לאתלטיקו מדריד מריאל סוסיאדד ביולי 2014 תמורת 30 מיליון יורו ומאז סחף את הקבוצה לזכייה בליגה האירופית לפני כחודש, הגיע עמה לגמר ליגת האלופות ב-2015/6 ובסך הכל ב-209 משחקים כבש לא פחות מ-112 שערים. באפריל האחרון רמז על מעבר לברצלונה כשאמר שהחלום שלו הוא לזכות בליגת האלופות, אך גם הוסיף שאתלטיקו מדריד יכולה לעשות זאת אם תצרף מספר כוכבים משמעותיים – ואכן רק השבוע הודיעה קבוצתו על צירוף תומא למאר ממונאקו, אליו גם צפוי להצטרף ג'יבריל סידיבה – שניים מחבריו של גריזמן בנבחרת צרפת.

Mi afición, mi equipo, MI CASA! @atleti

Mes supporters, mon équipe, MA MAISON ! @AtletiFR

My fans, my team, MY HOME!!! @atletienglishpic.twitter.com/ByD8Cju5Yb

— Antoine Griezmann (@AntoGriezmann) June 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי