לופטגי יתבע את ההתאחדות הספרדית על יחס לא הוגן

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

המאמן החדש של ריאל מדריד התחיל כבר לעבוד, ונתן רשימת שמות לפלורנטינו פרס ביניהם דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד. הנשיא עדיין רוצה את אליסון מרומא, אבל לא ישלם עליו את המחיר הגבוה שדורשים האילטקים

(גודל טקסט)

 ז'ולן לופטגי, שהוצג אתמול (חמישי) בריאל מדריד ובכה ברגע מרגש עבורו, יצטרך להיכנס מהר מאוד לעניינים. המאמן עומד לתבוע את ההתאחדות הספרדית בפיצויים על סך 3.5 מיליון יורו בטענה של יחס לא הוגן כלפיו, זאת לאחר שריאל מדריד חסכה 2 מיליון יורו בתשלום פיצויים על כך שהיא מחתימה אותו כשהוא עדיין תחת חוזה בהתאחדות.

על פי האתר "או קיי דיאריו", לופטגי נתן אור ירוק לפלורנטינו פרס להחתים את המגן הימני של ריאל סוסיאדד אלברו אדריוסולה ואת שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. עדיין קיימת אי ודאות לגבי השוער מכיוון שפרס רוצה את אליסון מרומא. לפי כל הפרסומים העיסקה סגורה וריאל מדריד רוצה לשלם עליו 70 מיליון יורו, אבל נשיא רומא ג'יימס פאלוטה צחק על הידיעות ואמר שלא ישחרר את השוער בפחות מ-78 מיליון יורו (ירידה של שני מיליון יורו מהסכום בו נקב בתחילה, של 80 מיליון יורו). קיילור נבאס יישאר בריאל מדריד גם אם יירכש שוער אחר.

דה חאה. או הוא או אליסון (AFP)
דה חאה. או הוא או אליסון (AFP)

לגבי אודריוסולה, המנהל הספורטיבי של סוסיאדד אולבה אמר כי העובדה שהמגן נמצא במונדיאל טובה לקבוצה. "אנחנו מרוצים שהוא במצב רוח טוב ומקווים שישחק במונדיאל. מה יהיה בהמשך אני לא יכול לדעת".

פלורנטינו פרס אמר על כריסטיאנו רונאלדו: "אין שום בעיה עם רונאלדו. יש לו חוזה והוא לא הולך לשום מקום". על אליסון אמר: "אם רומא רוצה 78 מיליון יורו, שליברפול תקנה אותו". על הרכש של ויניסיוס גו'ניור ורודריגו: "ויניסיוס עוד לא בן 18 ולכן לפי החוק אנחנו לא יכולים להודיע על החתמתו, ורודריגו עוד לא נרכש והוא בן 17". על קרים בנזמה וגארת' בייל אמר הנשיא: "אם יביאו לנו 300-400 מיליון יורו לא נגיד לא למכירתם, אבל אין לאף אחד את הכסף הזה אז לא נראה לי שנפרק את BBC".

לופטגי נשאל האם כריסטיאנו רונאלדו הוא הטוב בעולם, שאלה שעוררה שריקות בוז ברחבי הברנבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי