סגן נשיא ברצלונה: "מכבדים את גריזמן". אריק אבידל הוצג

אריק אבידל
אריק אבידל | האתר הרשמי

ג'ורדי מסטרה התייחס לכך שכוכב אתלטיקו מדריד האריך את חוזהו: "מי שמשחק אצלנו חייב להיות מחויב". כדורגלן העבר התמנה למנהל המקצועי ומתח ביקורת על קודמו: "פרננדס לא עבד בשיתוף פעולה עם ואלוורדה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כדורגלן העבר של ברצלונה, אריק אבידל, הוצג היום (שלישי) כמנג'ר המקצועי החדש של המועדון במקום רוברטו פרננדס. הוא נשאל האם יש משמעות לכך שהיה בצוות של הנשיא הקודם ז'ואן לאפורטה שהתחרה נגד ג'וזף ברטומאו בפעם הקודמת ואמר שאין לכך משמעות: "אני ביחסים טובים עם שניהם, אבל אני קודם כל מברצלונה".

אנטון גריזמן אמר לא לבארסה, והאם זה יכול לשדרג את מעמדו של עוסמאן דמבלה: "יש לו פוטנציאל גדול, אבל הוא צריך עכשיו להתרכז בנבחרת צרפת ואחרי חופשה טובה הוא יבוא לבארסה לעבוד קשה".

מסקנות מקבוצות שהוא למד מהן: "הייתי בפאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. הדבר היחיד ששונה זה מספר האנשים. באיטליה המספר קטן יותר והכי חשוב זו עבודת הצוות של כולם".


המנהל המקצועי החדש של אלופת ספרד (ברצלונה, האתר הרשמי)

צורת העבודה עם ארנסטו ואלוורדה: "רוברטו פרננדס לא עבד כל כך עם המאמן. אני אצטרך לעבוד איתו יותר. אנחנו נשמור על השמות שהמאמן רצה בסיום העונה שעברה".

מופתע שאותם שחקני נוער שהיו בתקופתו עדיין משחקים במועדון: "בכדורגל צריך זמן וצריך סבלנות. אנחנו מתכוונים לעבוד עם הנוער כדי לקדם אותו".

בתוך כך סגן הנשיא, ג'ורדי מסטרה, אישר שברצלונה לא אוהבת את הסרט שהפיק ג'רארד פיקה לגריזמן באמצעות חברת ההפקה שלו "קוסמוס" בו הודיע שהוא נשאר באתלטיקו מדריד. שם הסרט היה "ההחלטה". גריזמן כאמור נשאר בסופו של דבר באתלטיקו וסעיף השחרור שלו עלה ל-200 מיליון יורו כך שבקיץ הבא זה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבור ברצלונה לרכוש אותו.

מסטרה דיבר על הצעד של גריזמן: "אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו ורוצים שכל שחקן שלנו יהיה מחויב במאה אחוז. נשוחח על מה שקרה עם פיקה וסמואל אומטיטי (שהופיע בסרט) ויותר אני לא רוצה לדבר על כך". 


האריך את חוזהו עד 2023. גריזמן (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי