משלחת מיוחדת תשכנע את ניימאר לחתום בריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | AFP

אחרי עזיבתו של רונאלדו, אלופת אירופה צפויה למלא את החלל בקרוב והמטרה המרכזית היא צירופו של כוכב פאריס סן ז'רמן שאמורה לקבל מעל 300 מיליון יורו. חורחה ד'אלסנדרו: CR7 לא רצה להיות כינור שני ולכן עזב

(גודל טקסט)
ריאל מדריד נמצאת בעיצומה של רעידת אדמה אחרי שהערב (שלישי)אלופת אירופה אישרה שכריסטיאנו רונאלדו עובר ליובנטוס. מוקדם יותר הקיץ, כזכור, הבלאנקוס נפרדו גם מהמאמן זינדין זידאן שהוביל את הקבוצה לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות. כל קבוצה אחרת אולי הייתה מתמוטטת, אך המועדון המעוטר בתולדות הכדורגל האירופי נמצא בידיים טובות והנשיא פלורנטינו פרס יעשה את כל המאמצים למלא את החלל והוא צפוי להביא כוכבי על ממש בקרוב על חשבונו של CR7.


העיתון "מארקה" כתב שעסקת רונאלדו צפויה לשנות את עולם הכדורגל כולו. גונסאלו היגוואין צפוי לעזוב את יובנטוס לצ'לסי תמורת 60 מיליון יורו בשביל לפנות מקום לפורטוגלי ולהכניס כסף לקופת המועדון האיטלקי. אלברו מוראטה אמור לעזוב את הבלוז וגם רוברטו לבנדובסקי עשוי לסיים את דרכו בבאיירן מינכן.


אז מי יחליף את רונאלדו בבירת ספרד? ביממה האחרונה פרסמו כלי התקשורת במדריד שקיליאן אמבפה לא נמצא בתכניות של המאמן לופטגי, אך כעת נטען שפרס עשוי לנסות לשנות את דעתו. בספרד בטוחים שניימאר או אמבפה יגיעו לריאל, כשהכוכב הברזילאי צפוי לעלות מעל 300 מיליון יורו והוא המטרה המרכזית של המועדון. לפי "אל צ'ירינגיטו" הבלאנקוס צפויים לשלוח משלחת מיוחדת לברזיל שמטרתה היא לזרז את החתמת ניימאר ולשכנע את משפחתו שהוא צריך להגיע לברנבאו. אחת הטענות היא שניימאר נמצא כיום בשפל וממנו הוא יצליח להיחלץ רק אם יעבור לקבוצה הכי טובה ומפוארת באירופה.



עידן חדש במדריד (טוויטר)


שחקן נוסף שריאל מדריד צפויה להסתער עליו הוא אדן הזאר שגילה יכולת נהדרת במדי נבחרת בלגיה במונדיאל וכושרו תפס את עיניהם של ראשי המועדון. כוכב צ'לסי אמר בעבר שהוא לא מסוגל להגיד "לא" למועדון כמו ריאל מדריד. גם רוברט לבנדובסקי עשוי להיות אופציה, אבל העובדה שהוא הציג יכולת רעה מאוד בגביע העולם וגילו (30), מקטינים את הסיכויים. שם נוסף שעלה הוא של הארי קיין שאמנם האריך חוזה בטוטנהאם וירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע, אבל אם פרס יפעיל מכבש של לחצים על הקבוצה הוא ישיג אותו כמו שעשה עם לוקה מודריץ' או גארת' בייל בעבר.


בתוכנית "אל צ'רינגיטו" חשף העיתונאי חורחה ד'אלסנדרו שרונאלדו ידע שניימאר צפוי להגיע ולא היה מוכן לקבל את העובדה שהוא עלול להיות רק כינור שני וזו למעשה הסיבה שבגללה עזב. בשורה התחתונה העיתונאי טוען שניימאר יגיע בסופו של דבר לסנטיאגו ברנבאו, אבל צפוי קיץ ארוך וחם. העיתון הספרדי ABC הזכיר גם את פאולו דיבאלה מיובנטוס שעשוי לעזוב כעת את יובנטוס אחרי שרונאלדו הגיע. גם מוחמד סלאח, שלאחרונה האריך את חוזהו בליברפול, הוזכר כמועמד להצטרף לאלופת אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי