"ריאל מדריד צריכה את הבום התקשורתי שבהחתמת ניימאר"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

התקשורת הספרדית נפרדת מורנאלדו ומשוכנעת: אם הכוכב הברזילאי לא יגיע לברנבאו, לבלאנקוס יהיה קשה למצוא מחליף: "אדן הזאר יכול להיות שחקן מפתח". סוכנו של בייל צפוי לשנות את תנאי החוזה של הוולשי

(גודל טקסט)
ריאל מדריד נפרדה אתמול (שלישי) מכריסטיאנו רונאלדו עם סרט וידאו מרגש שסיכם את התקופה הנפלאה שלו במועדון והופץ ברשתות החברתיות. כך לפחות רואים בריאל מדריד את הפרידה שלהם מרונאלדו: בצורה יפה, ולא נתק ועזיבה בדלת האחורית. ב"מארקה" נכתב שבמאה ה-20 הוכרזה ריאל מדריד כקבוצה הכי טובה של המאה בזכות הזכיות שלה בגביע האלופות ובזכות אלפרדו די סטפנו, וכעת כשזכתה בארבע מחמש האליפויות האחרונות של אירופה היא כנראה שוב תהיה קבוצת המאה והרבה בזכות רונאלדו.


כעת נפתח דף חדש בבלאנקוס. השאלה מי יחליף את רונאלדו ואיזה חיזוקים יבואו מציפים את התקשורת והם הנושאים הבוערים על הפרק. איך ריאל מדריד תחזור להיות קבוצת ענק בלי CR7? הדעות חלוקות בין המומחים את מי צריך להביא לבלאנקוס כאשר השמות של ניימאר, קיליאן אמבפה ואדן הזאר בעיקר נזרקים בחלל האוויר אבל ברור לכולם שיהיה קשה לרכוש רק חלק מהם, בטח שלא את כולם.


ברדיו "אונדה סרו" פורסם שריאל מדריד תפעל במהירות האפשרית לרכוש מחליף לרונאלדו והשם החם הוא ניימאר. פדיה מיאטוביץ', מי שהיה השחקן והמנהל הספורטיבי שלה, אמר ל"רדיו מארקה" כי הוא לא היה מהסס לרגע להחתים את ניימאר: "הייתי מחתים אותו לא רק בגלל הכדורגל אלא גם בגלל הבום התקשורתי שיהיה לזה. ריאל מדריד צריכה את זה כרגע. אם קיליאן אמבפה וניימאר על השולחן הייתי בוחר בברזילאי. לגבי אדן הזאר הוא שחקן ענק, אבל אף פעם לא היה כובש שערים גדול. יש לו תכונות דומות לאיסקו ומרקו אסנסיו, אבל אתה צריך למצוא מישהו שיכבוש לך 50 שערים בעונה".


רונאלדו אחרי הזכייה האחרונה בליגת האלופות.
רונאלדו אחרי הזכייה האחרונה בליגת האלופות. "תוכל להשיג אושר רק בברנבאו" (Gettyimages)


העיתונאי אדוארדו אינדה, עורך "או קיי דיאריו" וחבר בפאנל של "אל צ'ירינגיטו", אמר: "אין כאן מה להסתיר. אם ריאל מדריד לא תצליח להחתים את ניימאר היא תלך על אדן הזאר. הוא עשה מונדיאל ענק והוא יכול להיות שחקן מפתח במערך של ז'ולן לופטגי".


אנטוניו רומרו כתב בטור ל"אס" כי עזיבת רונאלדו היא צונאמי בריאל מדריד, אבל ציין שיש גם יתרונות: "מאז שזינדין זידאן הגיע גארת' בייל סבל בקבוצה בגלל שזידאן לא החזיק ממנו ונתן את כל הגב לרונאלדו. כעת בייל ירוויח מהעזיבה ויהפוך לשחקן הרכב חשוב, וזה גם ייתן לו מוטיבציה ענקית, תשוקה ורצון להצליח. הדברים האלה חסרו לו כשהוא לא פתח במשחקי ליגת האלופות. כל זה עשוי להשתנות עכשיו. ריאל מדריד הפסידה את רונאלדו, אבל תרוויח את בייל. הוא חייב להבין שכדי לכבוש את אוהדי הקבוצה הוא צריך לתת יותר מהלב שלו על כר הדשא".


בתוך כך, ב"אס" דווח שפגישה שנועדה להתקיים בין ג'ונתן ברנט, סוכנו של בייל, לבין הנהלת הקבוצה, בוטלה חד צדדית על ידי הסוכן שמבין כי כעת יש תנאים חדשים. בייל יוצג עם כל הקבוצה בתחילת האימונים ביום שני הקרוב. יחד עם זאת, בייל ירצה לדעת מה יהיה עתידו בקבוצה ואיזה תפקיד יקבל.


בייל.
בייל. "צריך לתת יותר מהלב שלו על הדשא" (AFP)


עוד פרשן, תומאס רונסרו מהעיתון "אס" שהוא עיתונאי בכיר וידוע כאוהד שרוף של ריאל מדריד, אמר: "לא הייתי מאמין שאבכה כשרונאלדו עזב, אבל אתה תהיה המספר אחד שלנו לתמיד. איתך או בלעדיך, ב-14 באוגוסט נלחם בוונדה מטרופוליטנו לקחת את הסופרקאפ האירופאי. חבל שלא שמעת בקולי שהאושר שלך יכול להיות מושג רק במקדש הכדורגל של סנטיאגו ברנבאו".


נשיא הליגה חביאר טבס אמר: "אם רונאלדו היה עוזב לפני חמש שנים הייתי מודאג 9 מ-10, אבל עכשיו אני מודאג רק ברמה של 4 מ-10 כי עבדנו בכל אותם שנים לשפר את הליגה ולהביא לה עוד כוכבים". הוא דיבר על חידוש זכויות השידור של חברת טלפוניקה, ואמר שהיא לא כוללת סעיף שליאו מסי או רונאלדו חייבים להיכלל ב"לה ליגה".


שער ה"מארקה" מדבר כמובן רק על העזיבה של רונאלדו. "לא יהיה דבר דומה. עזב כוכב שכבש 451 שערים".


#LaPortada No habrá otro igual#AdiósLeyendapic.twitter.com/9dkjko9kE5

— MARCA (@marca) 10 ביולי 2018




"אס" נפרד מרונאלדו: "היה נפלא, אבל העזיבה שלך עצובה".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 11 de julio de 2018 pic.twitter.com/ZluI8D0oPT

— AS (@diarioas) 11 ביולי 2018




בקאטלוניה ממש חוגגים את הפרידה מרונאלדו. "ספורט" הקאטלוני כתב: "הלם רונאלדו". עוד כתב העיתון: "רונאלדו הוא כבר היסטוריה בריאל מדריד. הוא סיפק את האגו של פרס כאשר אמר שהוא רוצה לעזוב".


La portada del diario Sport de mañana… SHOCK CRISTIANO. pic.twitter.com/i8caNEw9ps

— El 10 (@el10blaugrana) 10 ביולי 2018






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי