לופטגי הבטיח לחאמס רודריגס שיהיה שחקן חשוב במערך

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

במידה והקשר יחזור לריאל מדריד מבאיירן מינכן המאמן מתכוון להעניק לו דקות משחק רבות יותר מאשר בתקופת זידאן. ויניסיוס מצטרף לבלנקוס ביום שני, והאם הסתיימה סאגת העברת ניימאר?

(גודל טקסט)

מונדיאל מי? ריאל מדריד מתחילה את אימוניה ביום שני (כן, המונדיאל ייגמר עד אז) עם המאמן החדש ז'ולן לופטגי ולראשונה מזה תשע שנים, בלי כריסטיאנו רונאלדו. הפנים החדשות יהיו החלוץ הברזילאי ג'וניור ויניסיוס שחגג את יום הולדתו ה-18 ויגיע היום (שבת) למדריד. הוא יוצג רשמית ביום חמישי בסנטיאגו ברנבאו. ויניסיוס ערך מסיבת יום הולדת פרועה ב"ריו ביץ' קלאב" שם הוא שר ורקד. הוא אוהב מוזיקת סמבה ופגודה. בינתיים הוא עדיין הבטחה גדולה שצריך לממש את עצמו ולא ברור כעת אפילו אם יכלל בסגל לעונה הבאה או יושאל לקבוצה אחרת.

רדיו "קאדנה סר" מדווח על חילוקי דיעות ראשונים בין המאמן ז'ולן לופטגי לנשיא ריאל מדריד פלורטינו פרס. לפי הדיווח לופטגי התקשר כבר במהלך המונדיאל לחלוץ ולנסיה רודריגו מורנו ובישר לו שהוא רוצה שישחק בריאל מדריד בעונה הקרובה, אבל פרס מתנגד לרעיון בגלל שהוא מחפש מחליף לכריסטיאנו רונאלדו בראש ובראשונה ורק אחרי שיסיים את פרויקט ההחתמה של המחליף יחשוב על אופציות נוספות לחיזוק. רודריגו, שהוא ברזילאי-ספרדי, הצהיר בעבר שהוא רוצה להמשיך לשחק ב-ולנסיה שם לא מתרגשים בינתיים מהעניין של לופטגי.

אביו של קשר באיירן מינכן, חאמס רודריגס, התראיין לתוכנית "אל לאגרו" וגילה שלופטגי דיבר עם בנו לפני 15 יום והבטיח לו שאם יחזור לריאל מדריד הוא יקבל יותר דקות משחק מבעבר ויהיה שחקן חשוב במערך. הספרדים צריכים לבקש מאלופת גרמניה את חאמס בחזרה מכיוון שהוא מושאל לעונה נוספת.

ריאל מדריד מוציאה הרבה הודעות רשמיות מטעם המועדון באחרונה. אתמול פרסמה שאין לה תוכניות לפנות לניימאר מעל הראש של פאריס סן ז'רמן ואם תרצה אותו היא תפנה קודם למועדון. זאת לאחר שפורסמו ידיעות ששלחה משלחת לברזיל לשכנע אותו להגיע לריאל מדריד. בהודעה נאמר: "לאור השמועות התכופות שמקשרות את שחקן פאריס סן ז'רמן ניימאר עם המועדון שלנו, ריאל מדריד מבקשת להבהיר שאין לנו כוונה להגיש שום הצעה עבור השחקן. מערכת היחסים בין שני המועדונים מצויינת, כך שאם ברגע מסוים ריאל מדריד תשקול להביא שחקן של פ.ס.ז', הדבר הראשון שנעשה הוא לשוחח עם המועדון שלו".

רודריגס עם רונאלדו בימים ההם. כרגע שניהם לא בריאל (GETTY IMAGES)
רודריגס עם רונאלדו בימים ההם. כרגע שניהם לא בריאל (GETTY IMAGES)

כמו כן, ריאל מדריד רוצה את חואן קינטרו, קשר נבחרת קולומביה, המשחק כמושאל בריבר פלייט. לפי דיווח ב"פוקס אמריקה" נשיא ריבר פלייט, רודולפו ד'אונופריו, אמר שהוא לא מודאג מעזיבה אפשרית של הקולומביאני שמושאל אליהם מפורטו: "יש לנו סעיף המאשר לנו לרכוש את קינטרו. ההצהרה שלו כי הוא רוצה לעזוב לשחק באירופה הוצאה מהקשרה. הוא אומר שטוב לו אצלנו ואנחנו רוצים לרכוש אותו. זה נכון שכל שחקן בליגה הארגנטינית רוצה לשחק יום אחד באירופה בגלל התנאים הכלכליים שהם טובים יותר. שם משלמים משכורות טובות יותר. אני מאמין שהוא ישחק אצלנו העונה ואם מישהו רוצה לרכוש אותו יש לו סעיף שחרור של 25 מיליון יורו מפורטו".

גם בעניין החתמת טיבו קורטואה עדיין לא ברור האם זה ייסגר. לפי אחד הכתבים, אם קורטואה יסגור בריאל מדריד צ'לסי תחתים את אליסון מרומא והג'יאלורוסי יחתימו את אלפונס אראולה מפאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי