טיקי טאקה, בצרפתית: ארבעה צרפתים על הכוונת של בארסה

שחקני נבחרת צרפת חוגגים
שחקני נבחרת צרפת חוגגים | AFP

אלופת ספרד מעוניינת לחזק את הקישור ורגע לפני גמר המונדיאל היא בוחנת את מועמדותם של שחקני הסגל של מי שתסיים לפחות כסגנית אלופת העולם: פוגבה, קאנטה, אנזונזי וראביו

(גודל טקסט)
גם אם לא יזכו בגביע העולם, השחקנים של נבחרת צרפת הם כבר הסחורה הכי חמה בשוק. העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם היום (שבת) שברצלונה מנסה לחזק בכל מחיר את הקישור שלה שנחלש מאוד אחרי שאנדרס אינייסטה ופאוליניו עזבו. כעת, היא מנסה לדברי העיתון את ה"קשר הצרפתי". ארבעה צרפתים מועמדים לחזק את קישור הקבוצה. חלקם אולי לא יגיעו, אבל זה הפריוקט של בארסה כרגע.


אנגולו קאנטה הוא המבוקש העיקרי כאשר בארסה הציעה לצ'לסי סכום כסף ואת אנדראה גומש בעיסקה, אבל צ'לסי לא מעוניינת למכור אלא במחיר גבוה מאוד. גם פאריס סן ז'רמן מעוניינת בו. השם הבא הוא ריאלי יותר, סטיבן אנזונזי, שחקן נבחרת צרפת המשחק בסביליה ובעבר שיחק בפרמיירליג בבלקבורן וסטוק. הוא עשוי להיות אופציה ומחירו כרגע 40 מיליון יורו. הצרפתי הבא ברשימה הוא פול פוגבה שהוצע למועדון על ידי סוכנו מינו ראיולה, אבל מחירו גבוה מאוד. פוגבה לא מרוצה במנצ'סטר יונייטד מז'וזה מוריניו שחונק אותו ומטיל עליו משימות הגנתיות. הוא רוצה לעזוב ולפי הדיווחים גם חזרה ליובנטוס אפשרית. העובדה שאריק אבידל הוא המנהל הספורטיבי מקרבת את פוגבה לבארסה, אבל הריכשה תהיה קשה מאוד.


גם אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן על הפרק, אבל כרגע הצרפתים לא רוצים לשחררו למרות שיש לו רק עוד שנה בחוזה לאחריה יהיה שחקן חופשי ויוכל לעבור לכל קבוצה ללא תמורה. ראביו סירב להארכת חוזה בפאריס סן ז'רמן ורוצה לעזוב. בידיעה נוספת בעיתון נכתב שגומש שעשוי להימכר מעניין את טוטנהאם שלא רכשה עדיין אף שחקן בחלון ההעברות הנוכחי. הקשר הפורטוגלי בן ה-24 ספג הרבה שריקות בוז בקאמפ נואו על יכולתו ודיבר בגלוי על כך שהיו ימים שלא רצה לצאת מהבית. הוא חושב שבטוטנהאם, תחת המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו, יוכל לשקם את הקריירה שלו. הוא עזב את סוכנו ז'ורז' מנדש וכעת אחיו הוא הסוכן שלו יחד עם פול מרטין שיש לו קשרים עם קבוצות בפרמיירליג.


CONEXIÓN FRANCESA

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/etnmAWQVvZ

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) July 14, 2018





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי