דיווח: ריאל מדריד מודאגת מהמשקל העודף של בנזמה

קארים בנזמה
קארים בנזמה | ריאל מדריד, רשמי

אלופת אירופה ערכה אתמול את האימון הראשון תחת לופטגי, כשהחלוץ הצרפתי חזר בכושר רע מאוד מהחופשה. המאמן הבטיח בראיון: " יהיו עוד חדשות לגבי רכש. אנחנו צריכים להתחזק"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד פתחה אתמול רשמית את עונת 2018/19 ואת עידן פוסט כריסטיאנו רונאלדו, כשערכה את אימון הבכורה תחת המאמן החדש ז'ולן לופטגי. לפי האתר "או קיי דיאריו", במועדון קיימת דאגה ממצבו של החלוץ הצרפתי קארים בנזמה שהגיע עם משקל עודף לאימון הראשון. כעת, מאמן הכושר אנטוניו פינטוס יעבוד עם החלוץ כדי להכניס אותו לכושר לצד משטר דיאטה רצחני.


באלופת אירופה הביעו חשש מכך שבנזמה נראה מדוכא אחרי עזיבתם של זינדין זידאן שגיבה אותו תמיד וכריסטיאנו רונאלדו שהיה לו שיתוף פעולה מצוין איתו ומכך שלא שמר על אורח חיים ספורטיבי, חששות שהתאמתו. משקלו האידיאלי של החלוץ הוא 81 קילו, אבל אתמול בשקילה הוא היה הרבה מעבר. החלוץ חזר מחופשה ראוותנית שכללה מכוניות פאר, מסיבות פרועות ותפריט לא דיאטתי במיוחד. ייתכן מאוד שיימכר, אבל במצבו הנוכחי אף קבוצה לא תרצה אותו. בעונה החולפת כבש החלוץ חמישה שערי ליגה בלבד.


אחרי האימון הראשון שלו, לופטגי התראיין לערוץ הרשמי של ריאל מדריד והבהיר שכצפוי, צפויים שינויים בסגל הקבוצה: "קשה מאוד לא לאהוב את ריאל מדריד. יש לנו קבוצה גדולה. הייתי במתקן האימונים בוולדבבאס ואין לי מילים לתאר אותו. אני חושב שיש לי סגל טוב מאוד, אבל יהיו עוד חדשות לגבי רכש. אנחנו צריכים להתחזק. יש לי גם צוות מקצועי טוב מאוד. בטוח שתהיה לנו קבוצה גדולה שתעמוד בכל האתרים שלפניה".


החזרה לריאל מדריד: "תמיד התייחסתי לקבוצה כאל הבית שלי. זה המקום בו גדלתי, למדתי והפכתי למי שאני. לחזור לכאן כמאמן הראשי זה משהו מרגש מאוד עבורי. הגעתי למועדון הכי טוב בעולם, אבל גם כזה שיש לו את הדרישות הכי גדולות. אני בטוח שנעמוד בדרישות והדבר הראשון זה לנצח בסופרקאפ האירופי ב-15 באוגוסט את אתלטיקו מדריד".


Trabajo modo #RMCity | #HalaMadridpic.twitter.com/5yHsxyog9A

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) July 16, 2018

לאמן את הקבוצה הכי טובה בעולם: "יש לריאל מדריד את הסגל הכי טוב עם שחקנים ברמה הכי עולמית. המאמן והשחקנים יודעים את זה וזה מחייב את שני הצדדים. המפתח הוא עבודה קשה ולנסות לשפר את המשחק האישי".


האתגרים: "אני רוצה להיות מאמן טוב יותר ושהשחקנים שלי ישחקו טוב יותר, בפן האישי והקבוצתי. אני מאלה שתמיד רוצים להשתפר. אני אנסה לשדר את זה גם לקבוצה. מה שהיה חשוב בכל הקבוצות שלי תמיד זו מחויבות. הגעתי לריאל מדריד קסטייה בגיל 18 וקלטתי את הערכים של המועדון לתמיד. היו לי תמיד מאמנים גדולים, החל מחואן סנטיסטבאן ועד ויסנטה דל בוסקה. אחר כך הגעתי לבוגרים תחת ג'ון טושאק ואחרי מסע ארוך חזרתי כמאמן קסטייה. עברתי הרבה עם המועדון הזה וזה ללא ספק יתרון להכיר את המועדון הזה מבפנים".


מסר לאוהדים: "מודה להם קיבלו אותי כמאמן. אני יכול להבטיח להם שנהיה גם השנה קבוצה גדולה וניאבק על כל התארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי