ויניסיוס הוצג: "בחרתי בריאל מדריד על פני מועדונים אחרים"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

הברזילאי בן ה-18 דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית: "זו ההזדמנות הגדולה ביותר עבור שחקן כדורגל", לא ברור עוד אם יושאל לקבוצה אחרת או שיהיה חלק מהסגל. צ'לסי דורשת 200 מליון ליש"ט על אדן הזאר

(גודל טקסט)

אחרי לכתו של כוכבה הגדול ביותר בעשuר אחרון, כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד ממשיכה לאט לאט להתרגל ליום שאחריו. ואין כמו החתמה של ילד בן 18, בתקווה שבעתיד יכנס לנעליו הענקיות של CR7.

אז אחרי שכבר חתם רשמית, היום (שישי) נערכה הצגתו הרשמית של ילד הפלא הברזילאי, ויניסיוס ג'וניור במסיבת עיתונאים בה סיפר על תחושותיו: "זו ההזדמנות הגדולה ביותר שיש לשחקן כדורגל, אני הולך להקריב הרבה כדי להראות שההזדמנות הזו מגיעה לי, אני בא ממשפחה מאוד פשוטה שלמידה אותי ערכים רבים, עכשיו הגעתי למועדון הכי טוב בעולם בהיותי בן 18 בלבד. אני יודע שההסתגלות לא תהיה קלה אבל אני מוכן.

אני אסיר תודה לפלורנטינו, ומודה למשפחתי על מה שהם עשו בשבילי .למזלי, היה לי את האפשרות לבחור היכן לשחק מבין כל המועדונים הגדולים, ובחרתי את הטוב ביותר בעולם". לבסוף, סיכם הברזילאי: " אנחנו ריאל מדריד ואנחנו תמיד רוצים עוד ,האלה מדריד!"

גם יושב הראש הוותיק, פלורנטינו פרס דיבר על היהלום החדש: "אחד הכלים באמצעותם נבטיח את עתידנו הוא הבאת הכישרונות הגדולים ביותר, שחקנים צעירים שרוצים להיות הכי טובים בעולם. הכדורגל הבינלאומי השתנתה בצורה קיצונית. אמרתי שנביא שחקנים גדולים, ויניסיוס יעזור לנו עם המהירות והטכניקה שלו להמשיך לשלוט. הוא ללא ספק אחד הצעירים הטובים של זמננו".

כמובן שפרס לא מתכוון לעצור פה, והוא ממשיך לבדוק אחר חיזוקים לסגל של הבלאנקוס, שהכוכב הגדול הבא על הכוונת הוא אדן הזאר. אלא, שקבוצתו צ'לסי מערימה קשיים וקובעת תג מחיר אסטרונומי של 200 מליון ליש"ט. לפי הדיווחים, ריאל מדריד הציעה עד כה 120 מיליון ליש"ט, סכום שיהיה שיא בפרמיירליג, אבל עדיין לא מה שצ'לסי דורשת. באשר לקורטואה, קיימת אפשרות קרובה מאוד שהעיסקה תיסגר בתוך שעות או ימים,  .

לפי האתר "קאלצ'ומרקטו", הזאר, אם וכאשר יגיע, יזכה למשכורת הגבוהה ביותר בריאל מדריד לצד גארת' בייל. אם יחתום הוא ירוויח 15 מיליון יורו לעונה, אבל כרגע הקשיים הם במו"מ עם הבלוז.

הזאר. יזכה למשכורת הגבוהה ביותר בריאל (Gettyimages)
הזאר. יזכה למשכורת הגבוהה ביותר בריאל (Gettyimages)

לפי העיתון "אס", לופטגי אמר לנשיא ריאל מדריד פרס לא לקבל הצעות על דני סבאיוס או מרקוס יורנטה. כפי שהיה צפוי הוא עומד לתת הרבה דקות לצעירים בקבוצה. במסע המשחקים של ריאל מדריד הצעירים יקבלו הרבה צ'אנסים להוכיח את עצמם.

עוד בנוגע לרכש, העיתון "מארקה" כתב שחלוץ אינטר מאורו איקרדי שוב מועמד לחתום בריאל מדריד, בגלל שאין עוד הרבה אופציות להביא חלוצים גדולים. סעיף השחרור שלו מאינטר רק 110 מיליון יורו וכרגע הקבוצה רוצה לחדש את חוזהו כדי להגדיל את סעיף השחרור. הוא היה אופציה בינואר הקודם, אבל פרס מעולם לא רכש שחקנים בכסף גדול בחלון ההעברות של ינואר. בעונה האחרונה איקרדי היה מלך השערים של הסרייה A עם 29 כיבושים יחד עם צ'ירו אימובילה. עונה לפני כן כבש 24 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי