נשיא ההתאחדות הספרדית חשוד בעבירת מעילה ותקיפה

לואיס רובילאס
לואיס רוביאלס | Gettyimages

לואיס רוביאלס מואשם בלקיחת 120 אלף יורו מארגון השחקנים אל כיסו הפרטי למען שיפוץ ביתו ויחס מטריד כלפי האדריכלית. התלונה במשטרה הוגשה על ידי אחד מיריביו, בהתאחדות מיהרו להכחיש

(גודל טקסט)
נשיא ההתאחדות הספרדית, לואיס רוביאלס שפיטר את ז'ולן לופטגי יומיים לפני פתיחת המונדיאל, הסתבך בפרשה חדשה. לפי האשמות, הספרדי ניסה לממן את עבודות שיפוץ בביתו בסכום העומד על כ-120 אלף יורו באמצעות תקציב של ארגון השחקנים לכאורה, כאשר היה יושב הארגון בשנת 2015. לפי תחנת הרדיו "קאדנה סר" התלונה הוגשה על ידי אחד המתחרים של רוביאלס, ובית משפט בוולנסיה פתח בחקירה בנושא.


בהתאחדות הכדורגל הספרדית מיהרו להגיב שהם לא מימנו את עבודות השיפוץ של רוביאלס, שכזכור החליף את הנשיא הקודם אנחל מאריה ויאר שנאשם בלקיחת כספים לא חוקית מההתאחדות ופיזורם בקבוצות שונות בליגות בספרד.


מיגל גאלן, נשיא מרכז האימון, טען שיש לו הוכחה כי הכסף לשיפוץ ביתו של רוביאלס שולם מתקציב ארגון השחקנים. בנוסף הוא גם גילה שישנה תלונה נוספת נגד רוביאלס לפיה תקף לכאורה את האדריכלית ששיפצה את ביתו. גאלן אמר שיש לו הקלטות של האדריכלית שדיברה על כך והתלוננה על היחס של נשיא ההתאחדות. גאלן גם הביע את סליחתו כשהקליט את האדריכלית ללא ידיעתה. "אני חושב שהיא תכעס עלי, אבל אסור לה לפחד ממנו, היא צריכה להגיד את האמת עליו". בתוכנית "טרנזיסטור" אמר גאלן: "רוביאלס הוא שחצן, אדם לא קל ונוקט באלימות פיזית ומילולית. לידו הנשיא הקודם היה קדוש. מקווה שהשנתיים להן נבחר יסתיימו במהירות והוא יעוף ממשרתו כנשיא ההתאחדות".

@MiguelGalan1978:

➡️ "Creo que Rubiales va a hacer bueno a Villar. Tiene una prepotencia, una chulería, una violencia verbal y física con lo que supuestamente hizo con la arquitecta. Solo espero que pasen rápido los 2 años y venga alguien limpio" pic.twitter.com/0ShHEbWl3f

— El Transistor (@ElTransistorOC) July 23, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי