דיווח בספרד: ריאל מדריד תנסה לרכוש את אדינסון קבאני

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

אחרי שמועמדותו של אדן הזאר ככל הנראה ירדה מהפרק, הבלאנקוס ינסו לצרף את האורוגוואי שהפציץ 49 שערים ב-50 משחקיו האחרונים תמורת 100 מליון יורו, פ.ס.ז' עשויה להסכים עקב חוקי הפייר פליי

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עדיין מחפשת את החלוץ שיכנס לנעליו העצומות של כריסטיאנו רונאלדו. הבוקר (חמישי) דווח באס הספרדי על מועמדותו של אדינסון קבאני, שחתום בפאריס סן ז'רמן עד 2020, לתפקיד החלוץ המרכזי אצל אלופת אירופה.


לפי הדיווח, קבאני מצידו מעוניין מאוד להגיע לבלאנקוס בשל העובדה שבגילו (31) הוא מבין שזו אולי ההזדמנות האחרונה להגיע לבירת ספרד כחלוץ מוביל. מחירו לא צפוי לעלות על 100 מליון יורו וגם שכרו במדריד עשוי להשתדרג בריאל שהיום הוא משתכר ב-12 מליון יורו נטו לעונה.


אם נשפוט לפי המספרים, קבאני הוא בהחלט מועמד ראוי למלא את החלל שרונאלדו הותיר באשר למלאכת הכיבושים בקבוצה. במהלך העונה האחרונה, הוא כבש 40 שערים ב-48 משחקים וכן 49 שערים ב-50 משחקיו האחרונים כשמאז 2010 הוא כובש בממוצע 34.5 שערים לעונה. ריאל תציע לקבאני חוזה לשנתיים-שלוש כשמה שעלול דווקא להקשות על העסקה הוא היותו השחקן האהוב על הקהל בפאריס.



קבאני ורונאלדו. האורוגוואי יכול להכנס לנעליו? (AFP)


כזכור, אלופת צרפת שילמה על המטאדור 65 מליון יורו ב2013 שעבר מנאפולי. אם וכאשר יגיע, קבאני צפוי להיאבק על מקום ב-11 עם קארים בנזמה שיפתח את עונתו העשירית במדריד.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 26 de julio de 2018 pic.twitter.com/XeFYZMq6Yo

— AS (@diarioas) July 26, 2018


מי שנראה מתרחק מריאל הוא אדן הזאר הבלגי, שכן קבוצתו צ'לסי דורשת עבורו לא פחות מ-200 מליון יורו ואילו הבלאנקוס מוכנים לשלם 130 מליון. ריאל מצידה תצטרך לזרז את רכישתו אם תרצה שכן מועד ההעברות בפריימרליג מסתיים ב-9 באוגוסט וצ'לסי תרצה למצוא מחליף הולם עד אז. מועמד נוסף להגיע הוא חלוץ ולנסיה רודריגו. זהו אמנם שם פחות נוצץ מיתר המועמדים שעלו עד כה אך מאמן הקבוצה החדש ז'ולאן לופטגי מעריך את החלוץ וגם זימן אותו לסגל של נבחרת ספרד במונדיאל האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי