קרים בנזמה: אני מצפה לעונה טובה יותר מהקודמת שלי

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד שם קץ לשמועות ומצהיר שהוא מתכוון להישאר אצל אלופת אירופה, ומדבר גם על העונה הלא טובה שעבר: "ידעתי שיהיו עונות לא קלות, אבל זה לא משנה כי הצטרפתי לקבוצה הטובה בעולם"

(גודל טקסט)
קרים בנזמה ככל הנראה לא יעזוב את ריאל מדריד הקיץ, כך רמז בראיון בספרד, כשאמר שהוא מרגיש מאושר בבלאנקוס. הקבוצה טרם הביאה מחליף לכריסטיאנו רונאלדו, ונראה שהתוכניות לשחרר את בנזמה השתנו. החלוץ בן ה-30 אמר כי הוא בטוח שיוכל לחזור לכושר הטוב שלו, ולשכוח מהעונה שעברה בה כבש חמישה שערי ליגה בלבד.


למזלו של בנזמה, המאמן שהחליף את זינדין זידאן בריאל מדריד ז'ולן לופטגי חושב שהוא חיוני לקבוצה. לופטגי היה זה שהמליץ לריאל מדריד לרכוש אותו כשהיה ראש מחלקת הסקאוטינג בקבוצה בשנת 2009. בנוסף לכך, החלוץ הצרפתי היה זה שפרץ את סכר בגמר האלופות מול ליברפול כאשר כבש את השער הראשון במשחק ובמועדון מרוצים מהיכולת הגבוה של החלוץ בשלבי המאני טיים . בראיון לאתר של ריאל מדריד אמר בנזמה: "אנחנו צריכים להמשיך לנסות לזכות בתארים כי אנחנו תמיד זוכים בתארים כקבוצה".


על עתידו בקבוצה אמר: "אני מצפה לעונה טובה יותר מהקודמת שלי. אני רוצה להמשיך להטביע את שמי בספרי ההיסטוריה של המועדון ואני מאושר בקבוצה הזאת. לא הייתי יכול אפילו לדמיין כמה תארים אקח עם בקבוצה, אבל בדיוק בגלל זה הצטרפתי לריאל מדריד. ידעתי שיהיו לי עונות לא קלות, אבל זה לא משנה כי הצטרפתי לקבוצה הכי טובה בעולם".


La portada de hoy. '@Benzema: "Quiero hacerlo mejor que el año pasado." #FelizViernes#PortadaASpic.twitter.com/SHvFXIl6hW

— AS Fotografía (@FotografiAS_AS) July 27, 2018


אוהדי ריאל מדריד לעומת היו רוצים לראות שחקן אחר על המשבצת של הצרפתי. לפי סקר שנערך ב"מארקה",מרבית מאוהדי הקבוצה היו רוצים לראות את הארי קיין בעמדת החלוץ בעונה הקרובה במקום בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי