ואלוורדה נסוג מההערה על מלקום: אני מרוצה ממנו

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

מאמן ברצלונה, שרמז במסיבת עיתונאים כי החלוץ הברזילאי לא היה הבחירה הראשונה שלו, החמיא לרכש שכיכב וכבש במשחקו הראשון, למרות ההפסד 4:2 לרומא: "נותן לנו פיתרונות". על המשחק: "הפילוסופיה תישאר דומה"

(גודל טקסט)
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התייחס להפסד 4:2 לרומא בגביע האלופות לפנות בוקר (רביעי) בצורה קלילה, ואמר כי זהו מחיר הלימוד כשיש לו שחקנים צעירים בסגל. לעומת זאת, הוא היה מרוצה מאוד מהרכש החדש מלקום וראפיניה.


"שיחקנו משחק טוב, חוץ מאשר בשלבים המאוחרים. ב-75 דקות ראשונות שלטנו במשחק. רציתי לשלב שחקנים מסוימים כדי שיקבלו יותר דקות". ההרכב הראשון איתו פתח שיחק עד לדקה ה-60, דבר לא מקובל בטורניר בו יש חילופים רבים. ואלוורדה הוסיף: "רומא שיחקה עם שחקני הרכב ראשון וזה טבעי שהפסדנו, אבל רציתי ששחקנים כמו מלקום וארתור יקבלו יותר דקות בקבוצה".


על ראפיניה, שחזר מהשאלה לאינטר ומבסס את מקומו בסגל של בארסה: "בשנה שעברה היה לי קשה להתרשם ממנו כי כשהגעתי הוא היה פצוע חודשים ארוכים והחלטנו שעדיף יהיה להשאיל אותו כדי שיצבור דקות משחק. עכשיו אני רואה אותו מהיום הראשון והוא מתאמן טוב מאוד. בשני המשחקים בהם שיחק הוא היה טוב".


Malcom makes a goalscoring start to his Barcelona career pic.twitter.com/gg4VBrOUSV

— Goal (@goal) August 1, 2018


על מלקום, שכיכב עם שער במשחקו השני במדי בארסה: "אני מאוד מרוצה ממנו. הוא נותן לנו פיתרונות. הוא יכול לשחק בין הקווים. הוא בועט חזק והוא חזק פיזית".


על הרמיזה שלו במסיבת העיתונאים הראשונה שמלקום לא היה בחירה שלו: "המועדון עובד כדי להשיג שחקנים טובים בשוק ואני חלק מהמועדון. אני המאמן, אבל יש לנו אנשים שאחראים ומקדישים את זמנם כדי לעקוב אחרי שחקנים שיכולים לסייע. כרגע אנחנו מאוד מאושרים ממנו בגלל מה שראינו ממנו והאפשרויות שהוא יוכל לסייע לנו בעתיד על כר הדשא".


הקבוצה החדשה של בארסה העונה: "הפילוסופיה תישאר דומה. סגנון המשחק של ברצלונה קיים כבר זמן רב ולא ישתנה. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים עם הכדור ובלעדיו, וכמו כל הגדולות ללכת להתקפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי