לופטגי: אני בטוח שמודריץ' יישאר בריאל מדריד

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | ריאל מדריד, רשמי

מאמן אלופת אירופה התייחס לשמועות על עזיבת הקשר אחרי ה-1:3 על יובנטוס. עם זאת, באיטליה נמשכים הדיווחים על כך שיש לקרואטי הסכם עזיבה עם פרס. ברדיו "אוסקאדי" נטען שהבלאקוס רוצים את גריזמן

(גודל טקסט)

פרשת לוקה מודריץ' ממשיכה להטריד את ריאל מדריד. העיתון האיטלקי "איל ג'ורנלה" טוען שאינטר כבר סיכמה עם לוקה מודריץ' על הסכום אותו תציע עבורו לריאל מדריד, כשמדובר על 15 מיליון יורו על שאילתו לעונה עם חובת רכישה בסופה תמורת 25 מיליון יורו בקיץ 2019, כלומר היא מוכנה לשלם עבורו 40 מיליון יורו בסך הכל, בעוד שנשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס דרש עבורו 750 מיליון יורו עבורו, שייפגש עם הקרואטי ביום רביעי לשיחה מכריעה.

לפי "גאזטה דלו ספורט", יש הסכם בין פרס למודריץ' על כך שהקשר ישוחרר בסכום נמוך יחסית אם ירצה לעזוב, כפי שהיה עם כריסטיאנו רונאלדו. המאמן ז'ולן לופטגי התייחס לסוגייה אחרי הניצחון על יובנטוס: "אני בטוח שמודריץ' יישאר בריאל מדריד. הנשיא היה ברור בדבריו שהוא לא יוותר עליו ואני לא חושב שאני צריך להוסיף הרבה על כך. אחרי הגביע העולמי דיברתי איתו וקבענו שיחזור ב-8 באוגוסט (רביעי הקרוב) ואז אראה אם אוכל להשתמש בו בסופר קאפ האירופי. הוא שחקן שאני אוהב ואני בטוח שיישאר בקבוצה".

ב"אס" פורסמה רשימה של שישה מחליפים פוטנציאליים במקרה שמודריץ' יעזוב, כשמלבד מתיאו קובאצ'יץ' ודני סבאיוס שנמצאים בסגל ריאל מדריד, הוזכרו גם שמותיהם של מרקו וראטי, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', פרנקי דה יונג ומיראלם פיאניץ'. עוד נכתב שסוכניו הקרואטים של מודריץ', מאריו ממיץ' ו-ולדו למיץ', דוחקים בפרס לתת לו ללכת. לעומת זאת ב"מארקה", שם הוכחשו הדיווחים על עזיבתו של הקרואטי מהרגע הראשון, נטען שריאל מדירד לא תשחרר את מודריץ' בגלל שאין לו תחליף כיום בכדורגל העולמי. בתוכנית "אל פרטידסו דה קופה" נאמר שבריאל מדריד מגששים באפלה בקשר למודריץ' מכיוון שהוא לא אמר דבר למועדון בקשר לרצונו לעזוב.

בנוסף למודריץ', לופטגי התייחס גם להופעה של המגן השמאלי הצעיר סרחיו רגילון, שבינתיים גילה יכולת מצוינת בשני המשחקים בהם שיחק ואמר: "אני לא מוציא מכלל אפשרות שהוא יהיה בסגל הראשון של ריאל מדריד העונה. אנחנו מעודדים אותו להמשיך בדרך הזאת. הוא לקח את ההזדמנות שנתנו לו בשתי ידיים".


לופטגי. לא חושש מעזיבה של מודריץ' (ריאל מדריד, רשמי)

בתוך כך, דיווח מפתיע מגיע מתחנת הרדיו הבאסקית "רדיו אוסקאדי", לפיו ריאל מדריד רוצה לשדרג את עמדת החלוץ עם לא אחר מאשר אנטואן גריזמן מהיריבה העירונית אתלטיקו מדריד. לפי הדיווח, "לוס בלאנקוס" יכולים בכל רגע להפעיל את סעיף השחרור החדש של הצרפתי שעומד על 200 מיליון יורו. עם זאת, אמינותו של הדיווח מוטלת בספק מאחר שרק לפני כחודש וחצי גריזמן הודיע שיישאר בקולצ'ונרוס אחרי גישושים רבים מצד ברצלונה, ואף האריך את חוזהו בסגנית האלופה הספרדית. בנוסף, גם אם יופעל סעיף השחרור של השחקן, המעבר מחייב את הסכמתו, דבר שלא נראה מציאותי נכון לרגע לזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי