נבאס לאחר החתמת קורטואה: "מוכן למות למען ריאל מדריד"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

השוער החדש שהגיע מצ'לסי צפוי לתפוס את מקומו של הקוסטה-ריקני שמתעקש להישאר: "יש לי את אותה תשוקה". לוקה מודריץ' מחזיק בהצעה מאינטר

(גודל טקסט)
בואו של טיבו קורטואה, שסגר אתמול (רביעי) רשמית בריאל מדריד, לא מרתיע את קיילור נבאס, שלא מתכוון לעזוב את הבלאנקוס ורוצה להילחם על מקומו בהרכב למרות שסיכוייו לשחק נראים עת די קלושים. בראיון ל"אונדה סרו" אמר נבאס: "יש לי אותה תשוקה להצליח כמו שהיתה לי בעבר, אני מוכן למות למען המועדון". נבאס שיחק עד כה 141 משחקים רשמיים במועדון וזכה איתו בליגת האלופות שלוש פעמים, באליפות אחת, ארבע פעמים בגביע העולם למועדונים, שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי ואחד בספרדי. קורטואה, אגב, יוצג היום רשמית בברנבאו בשעה 14:00 שעון ישראל.


כעת התעלומה הגדולה היא מה יקרה עם לוקה מודריץ', שגם אתמול עדיין לא נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס. הסוכנים שלו הביאו הצעה מעולה עבורו מאינטר, שם מציעים לו חוזה לארבע שנים עם משכורת של 10 מיליון יורו לעונה ולאחר מכן, כשיהיה כבר בן 37, יוכל לעבור לשנתיים נוספות לג'יאנגסו סונינג (שהבעלים שלה הוא גם הבעלים של אינטר) עם שכר דומה. כלומר, הוא יבטיח לעצמו 60 מיליון יורו לשש השנים הבאות בעוד שבריאל מדריד העתיד שלו יהיה נראה קצר יותר. זו הסיבה שהוא רוצה לעזוב.


כדי לשכנע את מודריץ' להישאר, בריאל מדריד צריכים ללכת נגד המנהג שלהם שלא להאריך חוזים לשחקנים בגילאים האלה, כמו שעשו לפפה. בנוסף, מודריץ' מרוויח כיום 6.5 מיליון יורו ויהיה צורך להגדיל את משכורתו, אם כי כנראה ל-8 מיליון בלבד ולא 10. ריאל תתקשה לשכנע את מודריץ' להישאר בתנאים כאלה, אבל השאלה היא אם אכן יש לה הסכם איתו לשחררו במחיר מופחת. הנשיא דיבר על 750 מיליון יורו. צריך לזכור שגם באיטליה סוגרים את חלון ההעברות מוקדם יותר השנה, ב-17 באוגוסט, והעסקה צריכה להיסגר תוך שמונה ימים.


#LaPortada 'Gigante blanco' pic.twitter.com/QKISqfBBJ6

— MARCA (@marca) 8 באוגוסט 2018


באשר למתיאו קובאצ'יץ' שהושאל לצ'לסי, כעת מדברים בברנבאו על אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן או טיאגו אלקנטרה כמחליפים שלו. עוד אופציות שדובר עליהן הן סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו, שיעלה 110 מיליון יורו, מיראלם פיאניץ' מיובנטוס או יוליאן וייגל מדורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי