דיווחים בספרד: מודריץ' החליט להישאר, אינטר לא מוותרת

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

ב"אס" וב"מארקה" פורסם שהקרואטי ימשיך באלופת אירופה וחוזהו ישודרג עם שכר זהה לשל ראמוס, אך ב"אונדה סרו" דווח שהנראזורי לא מתכוונים לוותר ומנסים לשכנעו לעזוב. וגם: הדילמה של לופטגי בין הקורות

(גודל טקסט)
האם סאגת לוקה מודריץ' הגיעה סוף סוף לסיומה? בשני העיתונים הגדולים של מדריד, "מארקה" ו"אס", מדווחים שלמרות החיזורים וההצעה המפתה של אינטר, הקשר הקרואטי יישאר בריאל מדריד ושכרו ישודרג ל-10 מיליון יורו, כמו קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס וכמו השכר שהציעו לו בנראזורי, שרצו להחתים אותו לארבע שנים בנוסף לעוד שנתיים בג'יאנגסו סונינג הסינית (ששייכת לאותם בעלים). ב"אס" נכתב ששכרו החדש של מודריץ' יהיה 11 מיליון יורו וב"מדיהסט" האיטלקי כבר דווח על שכר של 14 מיליון יורו.


העיתונאי תומאס רונסרו מ"אס" שמודריץ' החליט להישאר בריאל מדריד אחרי ששוחח על המצב עם משפחתו ושזה היה למעשה רצונו מלכתחילה, אך הוא רצה הכרה בתרומתו לקבוצה ולמרות היכולת הנהדרת שהציג, שכרו העונתי עמד על 6.5 מיליון יורו. פחות מראמוס ובייל (11 מיליון) או קרוס ובנזמה (8.5 מיליון). אחרי השיחות הראשונות עם המועדון, הקרואטי הבין שיש הערכה רבה לתרומתו המקצועית והעניין צפוי להסתיים עם סוף טוב עבור אלופת אירופה שלא רצתה לאבד עוד כוכב. מה שניתן לראות כהוכחה לכך הייתה תמונה שהעלה מודריץ' לרשתות מאימון הקבוצה אתמול לרשתות החברתיות לצידה כתב: "בחזרה לעבודה".


עם זאת, בתוכנית הרדיו הספרדית "אל טרנסיסטור" ברשת "אונדה סרו" פורסם הלילה שאינטר עדיין לא ויתרה על צירופו של מודריץ', שיש את המילה של סוכנו והיא מפעילה לחץ כדי שיעזוב את ריאל מדריד. סטיבן ז'אנג, בנו של בעלי אינטר וגם חבר דירקטוריון, נמצא במדריד במטרה לשכנע את הקשר. עוד דווח שאפשרות נוספת ששוקלת אינטר היא שהקרואטי יירכש על ידי ג'יאנגסו סונינג, שמצידה תשאיל את הקשר לנראזורי. אפשרות קצת מוזרה שמטרתה לעקוף את הפייר פליי הפיננסי.


Back to work! ⚽️ pic.twitter.com/c3mAvc93VO

— Luka Modrić (@lukamodric10) 10 באוגוסט 2018

מצד שני איבן פרישיץ' העלה באינסטגרם שתמונה של שלושת שחקניה הקרואטים של אינטר, יחד עם מרסלו ברוזוביץ' והרכש מאתלטיקו מדריד שימה ורסאליקו, ולצידה כתב "מי חסר?" ותייג את מודריץ', כשקשר מדריד הגיב בלייק לתמונה.


 

.. ⚫️ .. #BenvenutoŠime #WhoIsMissing ?

A post shared by Ivan Perišić (@ivanperisic444) on


במקביל, ריאל מדריד תארח הערב את מילאן במסגרת "גביע סנטיאגו ברנבאו" (22:00), כאשר שוער הרכש טיבו קורטואה עשוי לפתוח על הספסל וקיילור נבאס יפתח בין הקורות. מרקו אסנסיו, קארים בנמה וגארת' בייל צפויים לשתפ פעולה בהתקפה. ב"אס" נכתב שכעת ההחלטה הכי מסובכת של המאמן ז'ולן לופטגי תהיה למי לתת את המקום בדער, דילמה דומה לזו שהייתה לקרלו אנצ'לוט בעונת 2013/14 כשאיקר קסיאס ודייגו לופס היו חלק מסגל הקבוצה. בעיתון נכתב שלמעשה ריאל מדריד לא ממש הייתה צריכה לצרף שוער, אך ההזדמנות לצרף את הבלגי תמורת 35 מיליון יורו בלבד קרצה לה.


כעת המאמן יצטרך לקבל החלטה לא קלה כי הוא מעריך מאוד את נבאס, למרות שברור שקורטואה שוער קצת יותר טוב. ההחלטה הראשונה תהיה ביום רביעי הקרוב בסופרקאפ האירופי. לקוסטה ריקני יש ניסיון רב יותר במפעל מקורטואה, ואחר כך יגיעו משחקי הליגה. אנצ'לוטי החליט בזמנו שהליגה תהיה של לופס וליגת האלופות והגביעים של קסיאס. במקרה שלופטגי יקבל החלטה דומה, הדבר עשוי לגרום לתסכול גדול אצל שני השוערים. ללא ספק זה מצב לא בריא ששני שוערים טובים נמצאים באותה קבוצה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי