ראשון ב-23:00 בספורט2: ליאו מסי רוצה לעשות היסטוריה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה תפגוש את סביליה ב"סופר קופה" במרוקו. אם האלופה תזכה בפעם ה-13 בתולדותיה, הפרעוש יהפוך לשיאן התארים של המועדון בכל הזמנים. אליש וידאל צפוי לשחק מול האקסית

(גודל טקסט)
מחר (ראשון) יתקיים בטנג'יר שבמרוקו משחק ה"סופר קופה" בין ברצלונה לסביליה (23:00, שידור ישיר בספורט2) שייפתח באופן רשמי את עונת 2018/19 בספרד.


ליאו מסי שמונה רשמית לקפטן החדש של ברצלונה עשוי לקבוע שיא חדש. אם אלופת ספרד תזכה בפעם ה-13 בתולדותיה, הפרעוש יניף את התואר ה-33 שלו במועדון ובכך יעקוף את אנדרס אינייסטה (32 תארים) שכידוע עבר ליפן.


מסי הוא גם מלך השערים בכל הזמנים של המפעל עם 13 כיבושים ובמאזנו כבר שבע זכיות. מול סביליה הוא מצא את הרשת 31 פעמים וזכייה מחר תשווה את מספר התארים שלו לזה של אלפרדו די סטפנו (17) וכריסטיאנו רונאלדו (16) יחדיו.


בספרד מדווחים ש-3,5000 אוהדי סביליה הגיעו למרוקו והם יקוו לראות את המאמן החדש פאבלו מוצ'ין מסדר להם זכייה שנייה בתולדותיהם בתואר. אליש וידאל, ששב לקבוצה אחרי קדנציה מאכזבת בברצלונה, צפוי לפתוח ב-11 מול האקסית.



Lionel Messi needs just one more trophy to hold the outright record for most titles won at Barça.

If Messi wins the Spanish Super Cup against Sevilla, he'll earn his 33rd trophy as a Barcelona player and surpass the total of Iniesta (32). pic.twitter.com/SftlRf5thv

— Barca Universal (@BarcaUniversal) August 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי