מודריץ' יפתח בסופר קאפ, לופטגי עדיין רוצה חלוץ

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

הקרואטי, שצפוי להאריך חוזה בקרוב, יפתח לראשונה העונה בהרכב קבוצתו ובספרד תוהים מי ישלם את המחיר כשקוראי המארקה רוצים את בנזמה בחוץ. המאמן מחפש חלוץ מרכזי, יורנטה ודה תומאס צפויים להחתך, מיוראל ישאר

(גודל טקסט)
הנה זה מגיע. ריאל מדריד בעידן פוסט כריסטיאנו רונאלדו ועם מאמן חדש על הקווים, תעלה עוד יומיים (רביעי) למשחקה הרשמי הראשון העונה כשתפגוש את היריבה העירונית אתלטיקו לדרבי רותח בטאלין באסטוניה במסגרת הסופרקאפ האירופי. 

לגבי הסגל למשחק, הבלאנקוס אישרו כי מגן הרכש שהגיע מסוסיאדד אלברו אודריוסולה, סובל מפציעה ברגלו הימנית ולא ייקח חלק במשחק. על פי מארקה, לופטגי עשוי להיתקל בבעיה מבחינת הרכבת ה-11 שלו לקראת המשחק, שכן הוא רוצה בכל מחיר לשתף את לוקה מודריץ' בהרכב הפותח, אך שיתופו יהיה על חשבון אחד מכוכבי הקבוצה. גולשי העיתון הצביעו ברוב קולות שהם מעדיפים לראות את חלוץ הקבוצה קרים בנזמה יושב בחוץ.

למרות שהקבוצה הציגה יכולת לא רעה במשחקי טרום העונה, (שלושה נצחונות והפסד) ז'ולן לופטגי מבחינתו רוצה להתחזק בעמדות הבלום והחלוץ המרכזי. על פי אס, המאמן מעוניין שהבלם חסוס ואייחו יושאל כדי לצבור דקות משחק, כשגם על מרקוס יורנטה הוא לא בונה כשחקן מפתח. בעמדת הקישור המרכזי, דני סבאיוס ופדה ואלוורדה צפויים לקבל דקות משמעותיות בקבוצה.



בנזמה. עלול לרדת לספסל (gettyimages)


בחוד, בורחה מיוראל כן מוערך על ידי הצוות המקצועי אבל עדיין ישנו צורך בחלוץ נוסף שיתחרה על מקומו עם קארים בנזמה. ראול דה תומאס, שבעונה שעברה כבש במדי ראיו וייקאנו בליגת המשנה 24 שערים והתאמן עם הקבוצה בטרום העונה, לא הרשים וצפוי להיחתך גם הוא.

מועמדותו של מאורו איקרדי מאינטר או כל חלוץ בעל שיעור קומה ירדה מהפרק הבגלל העלויות הגבוהות שכרוכות בכך. עוד נטען ב"אס" שחלוץ נוסף יירכש רק אם יימצא במחיר שפוי וכי אחרי שהנסיונות לרכוש את ניימאר, קיליאן אמבפה או אדן הזאר לא צלחו, בקבוצה ימשיכו עם הקו השפוי של השנים האחרונות ולא יבצעו רכש מפוצץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי