כבר מצא בית: תומאש פקהארט חתם בלאס פלמאס

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | אודי ציטיאט

פחות מ-24 שעות לאחר שהודיע על פרידה מהאלופה הישראלית, חתם הקשר הצ'כי לשנתיים ביורדת לליגת המשנה בספרד. ישתף פעולה עם מנולו חימנס, מאמנו לשעבר בא.א.ק אתונה ממנה הגיע לבאר שבע

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר ששוחרר מהפועל באר שבע, תומאש פקהארט כבר מצא קבוצה חדשה: לאס פלמאס מהליגה השנייה בספרד הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) על החתמת החלוץ הצ'כי על חוזה של שנתיים.


פקהארט, שעזב אתמול את באר שבע לאחר שהבין שהוא לא נמצא בתוכניות לטווח ארוך של ברק בכר, נפרד מהקבוצה במילים: ""תודה על התקופה היפה בישראל, מודה לקהל ולמועדון ומאחל לכולם בהצלחה". הפרידה, שנעשתה לאחר עונה אחת של החלוץ במועדון בה כבש עשרה שערי ליגה והיה שותף לזכייה באליפות, נעשתה בהסכמת שני הצדדים וללא רוח רעה. בהודעת הפועל באר שבע נאמר: "אנו מודים לתואמש על תרומתו לקבוצה ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך".


בלאס פלמאס יצטרף פקהארט למנולו חימנס, מאמן הקבוצה שששיתף איתו פעולה בעבר בא.א.ק אתונה. על פי דיווחים הוא היה קרוב לחזור לקבוצה היוונית, אך בצעד מפתיע חתם דווקא ביורדת הטרייה לליגה השנייה בספרד. לאס פלמאס ירדה מה"לה-ליגה" אחרי עונה מאכזבת בה ניצחה חמישה משחקים בלבד והפסידה 26.


Tomás Pekhart, nuevo jugador de la UD Las Palmas.https://t.co/quLqJuGlmFpic.twitter.com/Bzzx7lBXvi

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) August 13, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי