דיווח: פ.ס.ז' תנסה להחתים את בוסקטס ואת ראקיטיץ'

סרחיו בוסקטס ואיבן ראקיטיץ'
סרחיו בוסקטס ואיבן ראקיטיץ' | AFP

אלופת צרפת תנסה לצרף לפחות אחד משני הקשרים הבכירים של ברצלונה. אם זה יקרה המועדון הספרדי יעלה הילוך בנוגע להחתמת פוגבה. מועמדים נוספים לחיזוק הקבוצה הם ראביו ודה יונג. וגם: כמה שווה הספסל של בארסה ?

(גודל טקסט)
העיתון "ספורט" הקטלאני דווח היום (שני) שפאריס סן ז'רמן רוצה את אחד משני שחקני הקישור של ברצלונה, סרחיו בוסקטס או איבן ראקיטיץ'. על רקע הידיעה ניתן להבין את דבריו של חבר הנהלת ברצלונה, גיירמו אמור, שאמר אחרי הניצחון 0:3 על אלאבס: "לגבי פוגבה מה שיקרה יקרה".


ברצלונה רוצה להאריך את החוזים של בוסקטס וראקיטיץ' שמסתיימים ב-2021, אבל אלופת צרפת רוצה לצרף לפחות אחד משני הקשרים עוד הקיץ. סעיף השחרור של בוסקטס עומד על כ-200 מליון יורו ולא ברור אם פאריס סן ז'רמן יכולה להוציא כעת סכום כזה כאשר יש לה בעיות עם הפייר פליי הפיננסי. לגבי איבן ראקיטיץ' סעיף השחרור שלו נמוך יותר והוא עומד על כ-125 מליון יורו. ברצלונה עשויה להסכים להצעה פאריס על הקרואטי גם אם תציע סכום הנמוך מסעיף שחרורו בעיקר בגלל שהשחקן כבר בן 30. אם אחד משני השחקנים יימכר ברצלונה תנסה ללכת בכל הכח על פוגבה.


| Ofensiva del PSG por Rakitic y Busquets.

PSG quiere a un centrocampista y pregunta por uno de los dos
El Barça mejora el contrato de Busquets para mantener el bloque
Reactivada la opción De Jong
Messi marcó 337 de los últimos 1000 goles del Barça

[Sport] pic.twitter.com/Sj63Z11FKy

— Portal Culé (@PortalCule_) August 20, 2018


בנוסף אלופת ספרד עדיין מעוניינת באדיראן ראביו שמסיים את החוזה בקיץ הבא, ופאריס סן ז'רמן תנסה למכור את השחקן כבר הקיץ על מנת שתוכל להרוויח על שחרורו. בעיתון מצויין גם על האפשרות שקשר אייקס פרנקי דה יונג יגיע העונה למרות שהמועדון ההלונדי מעוניין בשירותיו בשלב הבתים של ליגת האלופות ולא ועלול להתנגד לשחררו.


בנושא אחר, עיתון ה"מארקה" פרסם שהספסל של ברצלונה בניצחון על אלאבס היה שווה 294 מליון יורו. לאלופת ספרד מעולם לא היו שחקנים כה יקרים שישבו על הספסל באותה עת. על שבעת המחליפים שילמה אלופת ספרד את הסכומים הבאים: פיליפה קוטיניו (155), מלקום (41), קלמון לנגלה (35), ארתור (31), ארתורו וידאל (19) ויאספר סילסן (15). היחיד שברצלונה לא שילמה עבורו הוא ראפיניה שגדל בלה מאסיה.



הספסל של ברצלונה עשה את ההבדל במחזור הפתיחה בספרד (Gettyimages)


האחד עשר ששיחקו בשבת עלו לקבוצה רק 131 מליון יורו מכיוון שכללה מספר שחקני בית כמו ליאו מסי, סרחיו בוסקטס, וסרג'י רוברטו. בעיתון נכתב כי המצב השתנה לחלוטין מאשר בעונה שעברה כאשר לא היו לארנסטו ואלוורדה מספיק איכות על הספסל.


במקביל ברצלונה הכניסה הקיץ כ-130 מליון יורו על מכירת שחקנים וכעת מצבה הכלכלי טוב יותר. אבל העובדה שרק שחקן בית אחד ישב על הספסל צריכה להדאיג את המעודון. לפני כחמש שנים ספסל הקבוצה כלל שחקני בית בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי