עושים שוק: אתלטיקו דורשת 30 מיליון יורו על פליפה לואיס

פיליפה לואיס
פיליפה לואיס | Gettyimages

זוכת הסופר קאפ האירופי לא מרוצה מהרצון של הברזילאי לעזוב לפ.ס.ז' והציבה תג מחיר עבורו. ריאל מדריד עדיין מחכה לאמבפה. וגם: חלוץ ברצלונה בדרך לגרמניה והכוכב הנוסף שסירב לז'וזה מוריניו

(גודל טקסט)
רשמי
* קשרה של פיינורד, סופיאן אמרבט, ההולנדי ממוצא מרוקאי, חתם לארבע שנים בקלאב ברוז'.


NEWS | #KhoshAmadidKavehpic.twitter.com/9uYMM5KJNA

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 24 באוגוסט 2018


* דימיטרי פולקייה הושאל לעונה אחת מווטפורד לחטאפה הספרדית.


¡Azulones, @foulquier_22 ya está con nosotros y os manda un mensaje! #FoulquierAzulonpic.twitter.com/GGPbXEGWOY

— Getafe C.F. (@GetafeCF) August 23, 2018


שמועות
* ריאל מדריד מצפה היום להחלטת אופ"א בקשר לפיירפליי הפיננסי בנוגע לפאריס סן ז'רמן אף על פי שההחלטה אמורה הייתה להתקבל בעוד כ-48 שעות. במקרה ואלופת צרפת תיאלץ לוותר על קיליאן אמבפה או את ניימאר ינסה המועדון הספרדי לרכוש את אמבפה. כך פורסם בעיתון "אס". בתוכנית הטלוויזיה "אל טרנזיסטור" נטען שאופ"א לא תפעיל סנקציות נגד פאריס עד ה-31 באוגוסט ולכן הקבוצה הצרפתית יכולה בנתיים להחתים שחקנים נוספים.


* על פי העיתון קאלצ'ומרקטו, מריו מנדז'קיץ' הקרואטי סירב הקיץ להצעה מז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד. 



סירב בנימוס למוריניו. מנדז'וקיץ' (AFP)


* באתלטיקו מדריד כועסים על פליפה לואיס שרוצה לעזוב לפאריס סן ז'רמן, ובהנהלה אמרו לו לפי "אס": תביא 30 מליון יורו ואז תוכל ללכת". השאלה אם המועדון הצרפתי יכול לרכוש אותו בגלל בעיות של הפיירפליי הפיננסי. נשיא אתלטיקו מדריד הצהיר כי לדעתו השחקן יישאר בקבוצה.


* ספורטינג ליסבון המפורקת, מעוניינת להתחמש מחדש אחרי עזיבת השחקנים המאסיבית שעברה בקיץ האחרון ואחד המועמדים הוא ג'קסון מרטינס הקולמביאני שבחודש מארס האחרון שוחרר מאבגרנדה הסינית וכמעט לא שיחק באופן סדיר בשנה האחרונה.


* על פי גאזטה דלו ספורט האיטלקי, מארסיי רוצה את קשרה ההולנדי של רומא, קווין סטרוטמן.


* אלן חלילוביץ', קשרה של מילאן, מעוניין לעבור בהשאלה לג'ירונה הספרדית. מי שעשוי למנוע את המעבר הוא מאמנו, ג'נארו גאטוסו.


* "מונדו דפורטיבו" פרסם שהנהלת ברצלונה הציבה תנאי ברור לרכישת אדריאן ראביו. "כל עוד לא יהיו מכירות לא יהיו רכישות". ברשימת העברות של ברצלונה נמצאים אלקסר וראפיניה.



כל עוד ברצלונה לא תמכור שחקנים נוספים, ראביו לא יגיע (Gettyimages)


* עסקת העברתו של פאקו אלקאסר מברצלונה לבורוסיה דורטמונד קרובה לסיכום. החלוץ, שיחגוג ביום חמישי את יום הולדתו ה-25 יושאל לעונה אחת לצהובים-שחורים, להם תהיה אופציה לרכוש אותו בתום התקופה.


* קשר אייאקס, פראנקי דה יונג, הודיע שיישאר עוד עונה בקבוצה, אבל רמז שהוא רוצה לשחק בברצלונה בעונה הבאה.


* צ'לסי דחתה בחלון ההעברות שכבר נסגר הצעה של טוטנהאם לרכוש את החלוץ הצעיר של המועדון תמי אברהם ב-25 מיליון ליש"ט. החלוץ נמצא בסגל של מאוריציו סארי כיום, אבל לא קיבל אף דקת משחק עד כה.



תמי אברהם. האם סארי ייתן לו הזדמנות בצ'לסי ? (Gettyimages)


* מנצ'סטר יונייטד עומדת להודיע על החתמת הכדורגלן הפולני בן ה-16 לוקאש בייגר מלך פוזנאן שהיה מועמד גם לסיטי. מדובר בבלם שיכול לשחק גם קשר אחורי ומגן ימני. סקאוט פולני של השדים האדומים המליץ עליו ליונייטד.


* לפי "ל'אקיפ" פאריס סן ז'רמן קרובה להחתים הכישרון בן 17 ג'ורדן ד'אמברוסיו מסושו כשהשקעה לעתיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי