ליגה ספרדית, מחזור שני : 0:2 ביתי לחטאפה על אייבר

חטאפה כובשת
חטאפה כובשת | טוויטר

המנצחת זכתה בנקודות ראשונות העונה, אחרי ההפסד 2:0 לריאל מדריד במחזור הפתיחה. אנחל רודריגס בדקה ה-18 והמחליף חורחה מולינה בדקה ה-90, כבשו. יריבתה עדיין ללא נקודה. בצרפת, ליון גברה 0:2 על שטרסבורג

קבוצות: אייבר חטאפה
(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הספרדית נפתח הערב (שישי), במשחק שבו אירחה חטאפה את אייבר וגברה עליה 0:2. המארחת, שפתחה את העונה עם הפסד 2:0 לריאל מדריד, הצליחה לצבור נקודות ראשונות העונה ועלתה למקום השמיני בטבלה. 

מנגד, האורחת, שהייתה אחת מהפתעות העונה שעברה, עדיין ללא נקודות אחרי שנוצחה גם במחזור הראשון 2:1 על ידי העולה החדשה, וואסקה והיא מדורגת במקום ה-17. 

חטאפה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-18 דווקא בעיצומן של התקפות האורחים. חיימה מאטה ניצל טעות בהגנה של אייבר ומסר לאנחל רודריגס שבעט פנימה. חורחה מולינה שנכנס כמחליף בדקה ה-79, כבש את השער השני בדקה ה-90 בבעיטה מקרוב ונתן את החותמת לניצחון הראשון של קבוצתו העונה.

ליון – שטרסבורג 0:2
במקביל, בצרפת נערך הערב המחזור השלישי כשליון, עם שלוש נקודות במאזנה אירחה את שטרסבורג שפתחה את העונה בצורה טובה מבחינתה עם ניצחון ותיקו. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה המקומיים עלו ליתרון מרגליו של מרטין טרייר, בדקה ה-64 ברטנרד טראורה הכפיל את התוצאה עם שערו השני העונה מבישול של ממפיס דפאיי. כמו במחזור הפתיחה, ליון מנצחת שוב בביתה בתוצאה 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי