פרס החליט: אמבפה או כלום. קורטואה יערוך בכורה

קיליאן אמבפה עם ניימאר
קיליאן אמבפה עם ניימאר | AFP

אלופת אירופה ממתינה לראות אם אופ"א תטיל סנקציות על פ.ס.ז', ובמקרה שלא, לא תצרף אף שחקן ובונה על ניימאר לקיץ הבא. השוער הבלגי צפוי לפתוח ביום ראשון מול ג'ירונה. תשע קבוצות רוצות את ויניסיוס ג'וניור

(גודל טקסט)
אחרי שפתחה ברגל ימין את העונה בשבוע שעבר מול חטאפה, ריאל מדריד תתארח מחר (ראשון, 23:15) אצל ג'ירונה במסגרת המחזור השני בליגה הספרדית. מי שצפוי לערוך בכורה במדים הלבנים הוא השוער הבלגי טיבו קורטואה שלפי כלי התקשורת במדריד יפתח בהרכב על חשבון נבאס. לפי "מארקה", היריבות בין שני השוערים נחשבת לאחת האטרקציות הגדולות באימוני הקבוצה.


לפי הדיווחים, קורטואה גילה יכולת טובה יותר באימונים ויפתח בין הקורות. כזכור, הבלגי שנבחר לשוער המצטיין במונדיאל האחרון, לא שיחק בשני המשחקים הראשונים של ריאל מדריד בסופרקאפ האירופי ומול חטאפה בליגה. ב-2011 הוא ערך את הבכורה שלו אצל היריבה מעבר לכביש אתלטיקו מדריד, לא ספג, ומאז לא הצליח לשמור על רשת נקייה במשחק הבכורה שלו בכל עונה.


המאמן ז'ולן לופטגי עשוי להחזיר את רפאל וראן, לוקה מודריץ' וקאסמירו להרכב הפותח במונטליבי. בלם נבחרת צרפת הציג יכולת רעה בסופרקאפ האירופי מול אתלטיקו וירד לספסל ב-0:2 על אתלטיקו, כשנאצ'ו הועדף על פניו במרכז ההגנה לצד סרחיו ראמוס. הקרואטי נכנס רק כמחליף בגלל שחזר מאוחר מהמונדיאל וצפוי לחזור גם הוא ל-11. גארת בייל, קארים בנזמה ואיסקו צפויים לפתוח בהתקפה.


בגזרת הרכש, העיתון "אס" פרסם הבוקר שריאל מדריד עדיין מחכה להחלטת אופ"א בנוגע לפאריס סן ז'רמן בנושא הפייר פליי הפיננסי, שנדחתה ליום שני. במקרה שאלופת צרפת לא תוכל לרכוש בעקבות זאת את קיליאן אמבפה שיחזור בתום ההשאלה למונאקו, נשיא "לוס בלאנקוס" פלורנטינו פרס יעשה הכל לרכוש אותו. כזכור, פ.ס.ז' חייבת לשלם 180 מיליון יורו למונאקו על הכוכב הצרפתי, ובמקרה שלא תעשה זאת, זאת תהיה ההזדמנות של אלופת אירופה להיכנס לתמונה. אם בסופו של דבר אופ"א לא תטיל סנקציות על הקבוצה הצרפתית, הנהלת ריאל מדריד החליטה לא לרכוש אף שחקן נוסף וללכת בקיץ 2019 על ניימאר.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 25 de agosto de 2018 pic.twitter.com/SpbpusDZC9

— AS (@diarioas) August 25, 2018

במקביל, התקשורת ממשיכה לעסוק בעתידו של ויניסיוס ג'וניור, שהגיע הקיץ לאחר שנרכש תמורת 45 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-18 לא רשם עדיין דקה בשני המשחקים הרשמיים של הקבוצה ולפי "אס" לא פחות מתשע קבוצות רוצות לצרף אותו בהשאלה, שבע מהן ספרדיות: ריאל ויאדוליד, ריאל בטיס, ריאל סוסיאדד, לגאנס, ג'ירונה, אספניול, ראיו וייקאנו וכן נאנט ואודינזה, כשבנוסף קיימת האפשרות שישחק בקבוצת הבת ריאל מדריד קסטייה. במשחקי ההכנה שיחק ויניסיוס 153 דקות, אבל עד כה לא קיבל דקה מול אתלטיקו וחטאפה. כוכב העבר ריבאלדו אמר לגביו: "אל תהסס לעזוב בהשאלה אם לא נותנים לך הזדמנות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי