דמבלה הכניע את ויאדוליד, גריזמן סידר לאתלטיקו ניצחון

ברצלונה
ברצלונה | AFP

האלופה התקשתה מול העולה החדשה, אבל הקשר (57) הכריע את המפגש ושמר על הפסגה אחרי ששימוש ב-VAR מנע מהמקומיים שוויון דרמטי בתוספת הזמן. הקולצ'ונרוס גברו 0:1 על ראיו, 0:0 בין אלאבס לבטיס

(גודל טקסט)

ברצלונה לא זכתה לחיים קלים בוויאדוליד, אבל נהנתה משער של עוסמאן דמבלה כדי לנצח 0:1 בחוץ ולשמור על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. עוד לפני כן, אחרי ה-1:1 במחזור הפתיחה מול ולנסיה, אתלטיקו מדריד אירחה הערב את את ראיו וייקאנו לדרבי הקטן של העיר ולמרות שלא הרשימה הצליחה לנצח 0:1 משער של אנטואן גריזמן בדקה ה-63.

ויאדוליד – ברצלונה 1:0
האלופה הביסה בשבוע שעבר 0:3 בביתה את אלאבס, אבל כל שלושת השערים הובקעו במחצית השנייה. הערב היא התארחה אצל העולה החדשה ויאדוליד ושוב ניצחה בזכות שיפור במחצית השנייה, כשהפעם היה זה עוסמאן דמבלה שזכה לבישול מסרג'י רוברטו, בעט לפינה הרחוקה בדקה ה-57 והיה היחיד שהצליח להרעיד את הרשת ושמר על מאזן מושלם לקבוצתו. בדקה ה-92 ויאדוליד כבר מצאה את הרשת וקבעה שוויון דרמטי, אבל צוות ה-VAR הורה בצדק על נבדל והשער נפסל.

פיליפה קוטיניו חזר להרכב הקטלונים אחרי שעד כה היה עולה מהספסל לאחר חזרתו המאוחרת יחסית מהמונדיאל, אבל לא הרשים והוחלף בדקה ה-84 על ידי מאלקום, שערך הופעת בכורה רשמית במדי הקטלונים. גם ארתורו וידאל עלה משחק שני ברציפות מהספסל ותרם לשמירה על התוצאה. ויאדוליד נשארת עם נקודה משני משחקים, ארנסטו ואלוורדה ושחקניו לפחות עד משחקי מחר לבדם בפסגה. 


דמבלה. היחיד שהצליח למצוא את הרשת הערב (AFP)

אתלטיקו מדריד – ראיו וייקאנו 0:1
אחרי שלא הצליחה לנצח במחזור פתיחת העונה, החבורה של דייגו סימאונה הצליחה לצבור שלוש נקודות בשיניים והעלתה את מאזנה לארבע נקודות בתום שני מחזורים. פשוט זה לא היה, אך דחיקה מקרוב של אנטואן גריזמן (63) עשתה את ההבדל בין הצדדים והשאירה את הנקודות בוונדה מטרופוליטנו. המפסידה, שהובסה 4:1 מול סביליה במחזור הראשון, כבר עם שני הפסדים רצופים ועושה רושם שצפויה לה עונה לא פשוטה בליגה הבכירה בספרד.


דחיקה של אלוף העולם הטרי עשתה את ההבדל (Gettyimages)

תוצאה נוספת
אלאבס – בטיס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי