רק רשת: פיקה, ניימאר ולו סלסו משחקים פוקר בברצלונה

ניימאר וג'רארד פיקה
ניימאר וג'רארד פיקה | טוויטר

כוכבי בארסה ופאריס סן ז'רמן, הידועים באהבתם לקלפים, קפצו לפסטיבל ה-EPT ושיחקו טורניר של 2,200 יורו. וגם: רונדה ראוזי חוגגת יום נישואים ראשון ולהפקה של אליפות ארה"ב הפתוחה יש עוד על מה לעבוד

(גודל טקסט)
ניימאר, פיקה, לו סלסו והתחביב המשותף
בברצלונה מתקיים בימים אלה פסטיבל ה-European Poker Tour ובין אלפי שחקני הפוקר שגודשים את העיר אפשר למצוא שלושה פרצופים מוכרים: ג'רארד פיקה, ניימאר וג'ובאני לו סלסו נכנסו אתמול לטורניר ה-National High Roller, שכניסה אליו עולה 2,200 יורו. ניימאר, כזכור, ידוע כחובב פוקר לא קטן ולפני כחודש שיחק בגמר ההיי רולר בברזיל לצד הישראלי אייל שמחון, ופיקה כבר רשם לזכותו תוצאות לא רעות ב-EPT ברצלונה בשנים קודמות עם מקום חמישי בטורניר של 25,000 יורו, זכייה שהיתה שווה כמעט 130,000, אבל זו הפתעה לגלות שגם הארגנטינאי של פ.ס.ז' אוהב את המשחק.


What happens when @neymarjr, @3gerardpique, and @LoCelsoGiovani turn up to play some cards at #EPTBarcelona?

See for yourself: https://t.co/RX6hGD23gopic.twitter.com/3Pqx6p5O1W

— PokerStarsBlog (@PokerStarsBlog) August 26, 2018


רונדה ראוזי חוגגת יום נישואים
המתאבקת, לוחמת ה-MMA והג'ודוקא לשעבר שהפכה לכוכבת קולנוע חוגגת שנה של חיים משותפים לצד בעלה, לוחם ה-MMA טרוויס בראון. האמריקאית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית בג'ודו (ארד במשקל עד 70 ק"ג בבייג'ין 2008) ציינה את היום עם תמונה של השניים באינסטגרם וכתבה "כל יום איתך הוא האדיר ביותר בחיים שלי. בדיוק כשאני חושבת שזה לא יכול להשתפר, המחר מגיע ומוכיח לי ההיפך. אני אוהב אותך טרוויס בראון!"


 

Every day with you has been the greatest day of my life. Just when I think it can't possibly get better, tomorrow inevitability comes and proves me wrong…. I Love You Travis Browne!! Happy Anniversary ❤️

A post shared by rondarousey (@rondarousey) on



המתקנים באליפות ארה"ב עדיין לא מוכנים
אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, אחד הטורנירים היוקרתיים ביותר של השנה, ייצא היום לדרך. ולמרות זאת, כך נראה, לא הכל מוכן. במהלך אימון של המדורגת 12 גרביניה מוגורסה, אחד השלטים החליט ליפול. הטניסאית הספרדייה הסתכלה לשנייה על מקור הרעש אבל דעתה לא הוסחה והיא חזרה להתאמן.


Nothing can stop @GarbiMuguruza… not even a falling sign! #USOpen

Read more: https://t.co/N3cFG1nQWbpic.twitter.com/ntGM2i19sC

— US Open Tennis (@usopen) August 26, 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי