רק רשת: אוהד מכבי תל אביב הותקף, ניימאר חזר לברצלונה

ניימאר וג'רארד פיקה
ניימאר וג'רארד פיקה | טוויטר

כוכבי בארסה ופאריס סן ז'רמן קפצו לפסטיבל ה-EPT, אירועי אלימות בסיום המשחק המרכזי בין הצהובים למכבי חיפה. וגם: המשטרה עצרה אוהד שתקף שוטרים בנתניה, סרחיו אגוארו והדוגמנית בת ה-18 מעשנים ומשתפים

(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו עישן נרגילה, מנצ'סטר סיטי לא תענישו
כוכב מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו ניצל את היום החופשי כדי להיפגש עם הדוגמנית בת ה-18 לולה מגנין, מי שכבר נטען כי היא בת זוגו החדשה, והשניים תיעדו את עצמם מעשנים נרגילה. בסיטי מיהרו להבהיר, באמצעות גורמים לא רשמיים, כי אין כוונה להעניש את "קון" מכיוון שהדבר נעשה בזמנו החופשי ולאור העובדה שלא צריך ניקוטין או כל חומר אסור.

Lo que no llegamos a mostrar en @losangeles_ok LOLA MANGIN, la nueva novia del KUN. Ya se muestran en las redes #LAMpic.twitter.com/BU9w9mzAFM

— ANGEL (@AngeldebritoOk) August 22, 2018

מכבי תל אביב מודל 2018/19 החלה באימונים
נבן ספאחיה ושחקני הרכש התייצבו לראשונה באולם ביד אליהו וערכו את אימון הבכורה לעונה. לפניכם סרטון קצר המתעד את הצעדים הראשונים ל-2018/19.


 



אירועים אלימים בסיום המשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה
על אף האווירה הנהדרת אתמול במשחק המרכזי של מחזור פתיחת העונה בו ניצחה מכבי תל אביב את מכבי חיפה, בסיום התרחש אירוע מכוער שלצערנו חוזר לא פעם בנוף הכדורגל שלנו. אחד מאוהדי מכבי תל אביב שהיה עם אחיינו בן החמש במשחק הותקף על ידי אוהדים שזרקו לבנים על רכבו, גרמו לנזק משמעותי לרכב ולטראומה לא קלה לאותו אוהד. למזלו, זה יכל להיגמר יותר גרוע.


אגב, המשטרה הודיעה בנוסף כי עצרה גבר בן 30 לאחר שתקף שוטרים בסיום המשחק: "אתמול, בסיומו של משחק כדורגל בין קבוצות מכבי חיפה למכבי ת"א ועם פיזור קהל האוהדים מאיצטדיון הכדורגל בנתניה, תקפו 2 אוהדים שוטרים שהיו במקום. אחד החשודים אף נשך שוטר בידו ותקף את השוטרים האחרים בבעיטות ואגרופים".


 


צפו בהר הגעש בנתניה מתפרץ בשערים של שכטר ופרץ

מנהלת הליגות בכדורגל העלתה סרטון במיוחד עבור אוהדי מכבי ת"א: רגעי השיא שלהם בניצחון קבוצתם 0:2 על מכבי חיפה, כשבין שלל הקטעים שצולמו גם התפרצות הר הגעש הצהוב בשעריהם של איתי שכטר ודור פרץ





ניימאר שב לברצלונה
ניימאר ששוהה בברצלונה ניצל את החופשה כדי לפגוש חברים ותיקים מקבוצתו הקודמת של הברזילאי. שחקן פאריס סן ז'רמן ביקר את הקבוצה במתחם האימונים שלה ופגש את לואיס סוארז, מארק-אנדרה טר שטגן ואת איבן ראקיטיץ. האם זה סימן לבאות ?



(Instegram)


ביילסה הכריח את שחקניו לנקות את חדר ההלבשה

מרסלו ביילסה מנג'ר לידס כבר זכה לאין ספור כותרות מאז הגיע לאנגליה והוליך את לידס זמנית למקום הראשון בצ'מפיונשיפ. היום פורסם ב"מירור" כי ביילסה הורה לשחקניו להבריק את חדר ההלבשה של נוריץ' אחרי הניצחון של לידס 0:3 בקרו רואד. שחקן הקבוצה ג'יאני אליוסקי סיפר כי המנג'ר הארגנטיני בן ה-63 מנסה לשנות לא רק את יכולת המשחק של הקבוצה אלא את מנטליות החשיבה של השחקנים. "אנחנו משאירים בחדר ההלבשה פה ושם דברים וזורקים אותם בכל פינה. הוא רוצה לשנות את זה והורה לנו לנקות הכל אחרי המשחק, ואפילו הוא ניקה". לניקיון היתה משמעות גם בגלל שנוריץ' צבעה בוורוד את חדר ההלבשה של האורחים במטרה לגרום להם להיות נינוחים יותר ופחות עם מוטיבציה לפני משחקים. במשחק נגד לידס זה לא עזר.


Loving the new colour scheme @NorwichCityFCpic.twitter.com/1dLO9Bh7Pz

— Leeds United (@LUFC) 25 באוגוסט 2018


יום הולדת שמח, מקסוול!
אייאקס תפגוש מחר את דינמו קייב בגומלין פלייאוף ליגת האלופות, כשעם יתרון של 1:3 מהמשחק הראשון יש לה סיכוי לא רע לחזור לליגת האלופות אחרי ארבע שנות היעדרות. אבל קודם לכן, היא מצאה זמן לאחל מזל טוב לאחד הכוכבים שלה בעשורים האחרונים, מקסוול, שחוגג היום 37.


Parabéns Maxwell!

Have a good day, of the left! pic.twitter.com/h81JEbfUnQ

— AFC Ajax (English) (@AFCAjax_EN) August 27, 2018


ניימאר, פיקה, לו סלסו והתחביב המשותף
בברצלונה מתקיים בימים אלה פסטיבל ה-European Poker Tour ובין אלפי שחקני הפוקר שגודשים את העיר אפשר למצוא שלושה פרצופים מוכרים: ג'רארד פיקה, ניימאר וג'ובאני לו סלסו נכנסו אתמול לטורניר ה-National High Roller, שכניסה אליו עולה 2,200 יורו. ניימאר, כזכור, ידוע כחובב פוקר לא קטן ולפני כחודש שיחק בגמר ההיי רולר בברזיל לצד הישראלי אייל שמחון, ופיקה כבר רשם לזכותו תוצאות לא רעות ב-EPT ברצלונה בשנים קודמות עם מקום חמישי בטורניר של 25,000 יורו, זכייה שהיתה שווה כמעט 130,000, אבל זו הפתעה לגלות שגם הארגנטינאי של פ.ס.ז' אוהב את המשחק.


What happens when @neymarjr, @3gerardpique, and @LoCelsoGiovani turn up to play some cards at #EPTBarcelona?

See for yourself: https://t.co/RX6hGD23gopic.twitter.com/3Pqx6p5O1W

— PokerStarsBlog (@PokerStarsBlog) August 26, 2018


רונדה ראוזי חוגגת יום נישואים
המתאבקת, לוחמת ה-MMA והג'ודוקא לשעבר שהפכה לכוכבת קולנוע חוגגת שנה של חיים משותפים לצד בעלה, לוחם ה-MMA טרוויס בראון. האמריקאית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית בג'ודו (ארד במשקל עד 70 ק"ג בבייג'ין 2008) ציינה את היום עם תמונה של השניים באינסטגרם וכתבה "כל יום איתך הוא האדיר ביותר בחיים שלי. בדיוק כשאני חושבת שזה לא יכול להשתפר, המחר מגיע ומוכיח לי ההיפך. אני אוהב אותך טרוויס בראון!"


 

Every day with you has been the greatest day of my life. Just when I think it can't possibly get better, tomorrow inevitability comes and proves me wrong…. I Love You Travis Browne!! Happy Anniversary ❤️

A post shared by rondarousey (@rondarousey) on



המתקנים באליפות ארה"ב עדיין לא מוכנים
אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, אחד הטורנירים היוקרתיים ביותר של השנה, ייצא היום לדרך. ולמרות זאת, כך נראה, לא הכל מוכן. במהלך אימון של המדורגת 12 גרביניה מוגורסה, אחד השלטים החליט ליפול. הטניסאית הספרדייה הסתכלה לשנייה על מקור הרעש אבל דעתה לא הוסחה והיא חזרה להתאמן.


Nothing can stop @GarbiMuguruza… not even a falling sign! #USOpen

Read more: https://t.co/N3cFG1nQWbpic.twitter.com/ntGM2i19sC

— US Open Tennis (@usopen) August 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי