רונאלדו יהיה בעל המניות הראשי של ריאל ויאדוליד

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

חלוץ העבר הברזילאי ששיחק בברצלונה וריאל מדריד חוזר לליגה הספרדית וירכוש ב-30 מיליון יורו את רוב מניות הקבוצה, שחובותיה עומדים על 25 מיליון. ההתאחדות פתחה בחקירה בעקבות מצבו הרע של הדשא באצטדיון

(גודל טקסט)

אחד החלוצים הגדולים בכל הזמנים, רונאלדו הברזילאי, בדרך חזרה לכדורגל הספרדי. לפי דיווח בתוכנית "אל לארגרו" ברדיו "קופה" הספרדי, כוכב העבר של ברצלונה, אינטר וריאל מדריד עומד להיות בעל המניות הראשי של העולה החדשה ל"לה ליגה", ריאל ויאדוליד.

הברזילאי שמשמש כיום כשגריר של ריאל מדריד האגדי צפוי לרכוש מניות בשווי 30 מיליון יורו של ויאדוליד, ששמה עלה לאחרונה בעיקר בהקשר של התנאים הרעים של כר הדשא באצטדיונה הביתי במשחק מול ברצלונה בו נוצחה 1:0. הקבוצה הקטנה שקועה בחובות בגובה 25 מיליון יורו, וההשקעה של רונאלדו תמחק אותם ותוציא את ויאדוליד לדרך חדשה.

רונאלדו עשוי להיות נשיא הכבוד והוא ישאיר את הניהול לנשיא הנוכחי קרלוס סוארס שיטפל בעניינים היומיומיים. לפי הידיעה, רכישת המניות והשינויים הקבוצה ייכנסו לתוקף בעוד שבועיים עד שלושה שבועות. רונאלדו השקיע בעבר בקבוצת פורט לאודרדייל סטרייקרס בארה"ב, אבל הפעם מדובר על קבוצה בליגה הבכירה בספרד, משהו מקאליבר שונה.

בתוך כך, פדריקו מאשדו, מנג'ר חברת "ספורט רלבה" שהייתה אחראית להתקנת כר הדשא באצטדיון "חוסה סוריה" שסוג הדשא שסופק לו היה גרוע ולא ההתקנה עצמה. "זו לא אשמתנו שהדשא היה גרוע, כי ההתקנה הייתה טובה. סוג הדשא שסופק היה גרוע". החברה שסיפקה את הדשא דווקא עובדת עם ריאל מדריד וסיפקה לה דשא לסנטיאגו ברנבאו, אבל כנראה שהקבוצות עלו לשחק עליו מוקדם מדי. "הצעתי לדחות את המשחק כי ידעתי מראש שהזמן שהיה לנו לא יאפשר לשחק על הדשא סמוך כל כך להתקנתו". הנהלת "לה ליגה" פתחה בחקירה לגבי המגרש אחרי שהייתה סכנה מוחשית ששחקנים ייפצעו במהלך המשחק.


כר הדשא בויאדוליד. ההתאחדות פתחה בחקירה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי