גם בלי כריסטיאנו: ריאל עדיין מושלמת לאחר 1:4 על לגאנס

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | AFP

בייל (17), צמד של בנזמה (50, 62) וראמוס (66 בפנדל) נתנו לאלופת אירופה ניצחון שלישי בשלושה מחזורים, קאריו (24) רק איזן זמנית. אתלטיקו הופתעה אצל סלטה ויגו, מקסי גומס (46) ויאגו אספס (52) כבשו

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם שני משחקים, כאשר בראשון שבהם הפתיעה סלטה ויגו 0:2 את אתלטיקו מדריד. מאוחר יותר ריאל הביסה 1:4 את לגאנס, בעוד המשחק בין ראיו ואיקאנו לאתלטיק בילבאו נדחה בשל בעיות טכניות באצטדיון.

ריאל מדריד – לגאנס 1:4
בייל (17) סיים התקפה מושלמת עם בעיטה מאוויר, הכדור עבר את קו השער בסנטימטר לפני שהורחק וזה הספיק בשביל להעלות את ריאל ליתרון. גווידו קאריו (24) השיג שוויון מהיר בפנדל, ואז הגיע בנזמה. הצרפתי שפורח בהיעדרו של רונאלדו כבש בנגיחה (50) בשער שנפסל ואושר בזכות ה-VAR, ו-12 דקות לאחר מכן השלים צמד נפלא לאחר התקפה יפהפיה. ראמוס (66 בפנדל) קבע את תוצאת המשחק.

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד 0:2
אתלטיקו לא יציבה בפתיחת העונה, ואחרי תיקו וניצחון היא גם ראתה את ההפסד הראשון שלה בליגה, דווקא לסלטה ויגו שלא נחשבה יריבה חזקה במיוחד ועם הניצחון זינקה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מקסי גומס העלה את המארחת ליתרון מיד בפתיחת המחצית השנייה וייאגו אספאס הכפיל בנגיחה (52). החל מהדקה ה-70 אתלטיקו נותרה ב-10 שחקנים עם ההרחקה בצהוב שני של סטפן סאביץ', ולא הצליחה לחזור למשחק. היא אף ספגה שער שלישי, אבל הוא נפסל בטענת נבדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי