איסקו: כנראה שיש שחקנים טובים יותר בקבוצה אם לא פתחתי

איסקו
איסקו | Gettyimages

קשר ריאל מדריד התייחס לעובדה שעלה כמחליף וכבש ב-1:1 עם אתלטיק בילבאו: "לא הייתה לנו מספיק סבלנות כדי לנצל הזדמנויות". בתקשורת ביקרו את ההחלטה לא לשתף את מריאנו. לופטגי: "לוקאס נכנס ליצור מצבים"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מדריד אומנם פתחה את הליגה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, אבל כעת היא כבר לא מושלמת אחרי 1:1 בסן מאמס עם אתלטיק בילבאו. כעת הלבנים ממדריד רחוקים שתי נקודות מהמוליכה ברצלונה, שניצחה בעצמה קבוצה באסקית אחרת – 1:2 על ריאל סוסיאדד. "ריאל מדריד מעדה בבילבאו והייתה זקוקה לשער, אבל מריאנו ישב 90 דקות על הספסל. בייל ומודריץ' לא יכולים להיות מוחלפים ביחד במשחק כזה. ריאל מדריד לא יכולה לנצח בלי שניהם", נכתב ב"מארקה". "ריאל מדריד איבדה את הנשמה שלה והפסידה שתי נקודות". עוד קודם לכן נמתחה ביקורת בעיתון על כך שוויניסיוס ג'וניור שוב לא היה בסגל המשחק.

בעיתון "אס" הכותרת הייתה: "סאן מאמס עצר את מדריד – הלוחמים של בילבאו הטרידו את ריאל מדריד, עלו ליתרון, אבל פציעה של איקר מוניאין והשיוויון של איסקו מנעו ניצחון של מארחים". ביום רביעי ריאל מדריד תשחק נגד רומא במחזור הפתיחה של ליגת אלופות בסנטיאגו ברנבאו, ואיבוד נקודות רק יגדיל את הלחץ על המאמן ז'ולן לופטגי שרצה להיות המאמן הראשון של ריאל מדריד שזוכה בארבעת מחזורי הפתיחה בניצחונות מאז מנואל פלגריני עונת 2009/10.

לופטגי עצמו הביע אכזבה: "ברגעים הגדולים לא ידענו להכריע את המשחק. השוער אונאי סימון תפס משחק מדהים. זה אצטדיון שקשה לשחק בו כי אתלטיק מחפשת ולוחצת אותך, אבל אני חושב שבמחצית השנייה הבחורים היו הרבה יותר מוצלחים בהתקפה. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש". על ההחלטה להכניס את לוקאס ואסקס ולא את הרכש החדש מריאנו אמר: "שקלתי להכניס את מריאנו, אבל הבנו שגארת' בייל צריך נוח והחלטנו על לוקאס כדי שיצור מצבים מסוכנים נגד בילבאו". על איסקו שנכנס וכבש את השיוויון אמר: "אני סומך עליו. רצינו שהוא ישחק מאחורי החלוצים וייכנס פנימה ויקבל כדור. במחצית השנייה היינו הרבה יותר מסוכנים והיינו שווים עוד שער".

איסקו ספק עקץ את המאמן על כך שנכנס רק כמחליף: "הקבוצה היא לא רק אני ואולי יש הרבה שחקנים טובים ממני בריאל מדריד ובגלל זה לופטגי פתח בהרכב הזה. אתם חשבתם שעם לופטגי זה יהיה איסקו ועוד עשרה שחקנים". על המשחק אמר הקשר: "ברור שלא שיחקנו טוב, אבל גם עמדה מולנו יריבה מעולה". על השער הלא אופייני לו בנגיחה אמר: "אני לא חזק בלכבוש עם הראש, אבל אני מנסה. לפני חמש שנים כבשתי את הקודם. לא הייתה לנו מספיק סבלנות כדי לנצל הזדמנויות".


לופטגי. טעה בחילופים? (Gettyimages)

הקפטן סרחיו ראמוס הודה: "תיקו זו אף פעם לא תוצאה טובה. ידענו שזה אחד המגרשים הכי קשים. במחצית הראשונה היו לנו בעיות בגלל שלא היינו ניידים מספיק. במחצית השנייה השתפרנו. התפקיד של טוני קרוס במגרש? תשאלו את המאמן".

אחד הרגעים היפים במשחק היה בדקה ה-74 כאשר מרסלו יירט כדור גובה בצורה מדהימה וזכה למחיאות כפיים גם מקרב אוהדי בילבאו. רבים הופתעו כשלופטגי השאיר מחוץ להרכב את קאסמירו, כנראה בגלל שחזר מאוחר מפגרת הנבחרות עם ברזיל. טוני קרוס ששיחק במקומו טען שהא אוהב לשחק בתפקיד הזה, אבל הברזילאי נכנס במחצית השנייה ואז השתפר המשחק של הבלאנקוס.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי