שער בכורה של למאר העניק ניצחון לאתלטיקו, 0:1 לריאל על אספניול

תומא למאר
תומא למאר | AFP

סגנית האלופה שבה למסלול הניצחונות אחרי 0:2 על חטאפה. סוריה (14) רשם שער עצמי והרכש היקר בתולדות המועדון כבש לראשונה במדי הקבוצה (60). שער בודד של אסנסיו הספיק לבלאנקוס שערכו לא מעט רוטציות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של ריאל סוסיאדד 0:1 על הואסקה אמש (שישי) משחקי השבת של הליגה הספרדית נפתחו עם 1:5 של אלאבס על ראיו וייקאנו. סלטה ויגו סיימה בתיקו 3:3 מול ריאל ויאדוליד ואתלטיקו מדריד חוזרת לנצח אחרי 0:2 על חטאפה. בהמשך הערב: ריאל מדריד תתמודד מול אספניול (21:45).


ריאל מדריד – אספניול 0:1
אחרי ה-0:3 המרשים בליגת האלופות נגד רומא, אלופת אירופה התאוששה מה-1:1 עם אתלטיק בילבאו במחזור שעבר ויצאה עם ניצחון מינימלי בסנטיאגו ברנבאו על ה"פריקוס". מאמן הקבוצה ז'ולן לופטגי ערך רוטציות לקראת המשחקים הלא קלים מול סביליה ואתלטיקו מדריד בשבוע הקרוב, והשאיר בחוץ את טוני קרוס, גארת' בייל, מרסלו ודני קרבחאל במקומו עלה אלברו אודריוסולה להופעת בכורה.


השער היחיד במשחק שהספיק לניצחון הגיע בדקה ה-43 כשמרקו אסנסיו קיבל כדור ברחבה והמשיך בכושר הנהדר כשבעט אותו ליפנה הימנית הרחוקה כדי לקבוע 0:1, ולהבקיע שער ראשון בליגה הספרדית מאז פברואר האחרון. מריאנו שכיכב מול הג'אלורוסי עם שער גדול נכנס במהלך המחצית השנייה, אך לא הצליח למצוא את הרשת.



אסנסיו. שער שהספיק לניצחון (Gettyimages)


חטאפה – אתלטיקו מדריד 2:0
אחרי הניצחון על מונאקו השבוע בליגת האלופות, הקולצ'ונרוס חוזרים לנצח גם בליגה המקומית. הרכש היקר ביותר בתולדות המועדון תומא למאר הפציץ את המשקוף בדקה ה-14 והכדור פגע בגבו של שוער חטאפה, דויד סוריה שכבש שער עצמי. רבע שעה בפתיחת המחצית השנייה למאר כבש ללא עזרה את שערו הראשון במועדון שקבע את תוצאת המשחק. אתלטיקו מדריד עלתה אל המקום החמישי בטבלה.



סלטה ויגו – ריאל ויאדוליד 3:3
אחרי ההפסד המפתיע לג'ירונה במחזור הקודם, סלטה ויגו רצתה לשוב למסלול הניצחונות נגד העולה החדשה. המארחים עלו ליתרון מבטיח אחרי תשע דקות מצמד שערים של יאגו אספאס ומקסי גומס ובדקה ה-39 צמצם אוסקר פלאנו לטובת ויאדוליד וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-54 של המשחק סלטה ויגו עלתה ליתרון 1:3 משער נוסף של אספאס ו-10 דקות לאחר מכן החל הקאמבק של האורחים: אנס אונאל הטורקי כבש בדקה ה-65 ולאונדרו סוארס השווה את התוצאה עמוק בתוך תוספת הזמן. סלטה ויגו רושמת משחק שני רצוף ללא ניצחון והיא מוצבת במקום הרביעי בליגה. 


FINAL | La victoria se esfumó en el último minuto.

3-3 ⚫️ #CeltaRealValladolid pic.twitter.com/lMLB5S3cNu

— RC Celta (@RCCelta) September 22, 2018


אלאבס – 
ראיו וייקאנו 1:5
המארחים עלו ליתרון בדקה השמינית משער נפלא של המגן צ'ימו נבארו שסיים עם העקב אחרי כדור נייח, ורשם בגיל 28 את שערו הראשון בליגה הספרדית. ראיו וייקאנו השוותה בדקה ה-30 משערו של ראול דה תומאס המושאל מריאל מדריד, אך ארבע דקות לאחר מכן איבאי גומס החזיר את היתרון לאלאבס ומיד לאחר מכן נשלף כרטיס אדום לבה מראיו 
אחרי עבירה ללא כדור בתוך הרחבה.


אלאבס המשיכה לשלוט במשחק והשער השלישי הגיע בדקה ה-55 מרגליו של דייגו קאלרי הארגנטינאי ו-20 דקות מאוחר יותר איבאי גומס סיים עם צמד מרהיב אחרי שהבקיע בקור רוח עם בעיטת וולה. בתופסת הזמן בורגי נעץ את המסמר האחרון. 
בעקבות הניצחון אלאבס עלתה למקום השלישי בטבלה וראיו החלשה נותרה עמוק בתחתית.


תוצאות נוספות
אייבר – לגאנס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי