מוכנה לדרבי בשבת: 0:3 קליל לאתלטיקו מדריד על הואסקה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

גריזמן, פארטיי וקוקה כבשו כבר במחצית הראשונה, הקולצ'ונרוס הורידו את הרגל מהגז ושמרו כוחות לקראת המפגש בעוד ארבעה ימים בסנטיאגו ברנבאו. עוד הערב: אספניול גברה 0:1 על אייבר, 2:2 בין סוסיאדד לראיו

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע בליגה הבכירה בספרד נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ניצחונה הקליל של אתטיקו מדריד 0:3 על הואסקה. במפגש המוקדם אספניול גברה על אייבר 0:1 ורשמה ניצחון בית שלישי ברציפות על האפס ובמשחק נוסף ריאל סוסיאדד ראיו וייקאנו נפרדו ב-2:2 מהנה. 


אתלטיקו מדריד – הואסקה 0:3
הקולצ'ונרוס נראים מוכנים לדרבי בשבת בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד. קבוצתו של דייגו סימאונה פגשה את העולה החדשה הואסקה ולא עשתה לה הנחות. "צ'ולו" פתח בהרכב חזק וכבר לאחר כחצי שעה הוכרעה ההתמודדות. אנטואן גריזמן נהנה מבישול של דייגו קוסטה וכבש ראשון בדקה ה-16, אנחל קוראה בישל לתומאס פארטיי בדקה ה-29 ולחגיגה הצטרף קוקה שנהנה מבישול של תומא למאר ובדקה ה-33 קבע את תוצאת המשחק. 


המארחת הורידה את הרגל מהגז כחלק מהרצון לשמור כוחות לדרבי בשבת ושני הכוכבים גריזמן ודייגו קוסטה הוחלפו בהתאמה בדקות ה-53 וה-65. מה שעלול להעיב על חגיגות הניצחון היא פציעתו של הבלם חוסה מריה חימנס, שנטש את כר הדשא כבר בדקה ה-39. בזכות הניצחון לאתלטיקו 11 נקודות בתום שישה מחזורים, שתיים הפרש מברצלונה ומריאל שטרם שיחקו המחזור. הואסקה מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות.



הורידו רגל מהגז בשלב מוקדם. שחקני אתלטיקו (AFP)


אספניול – אייבר 0:1

אחרי ההפסד 1:0 לריאל מדריד, הקבוצה מברצלונה שבה למסלול הניצחונות הודות למריו הרמוסו הבלם שנגח בדקה ה-68 את שערו השני העונה והכריע את המשחק. בעקבות הניצחון אספניול העלתה את מאזנה ל-10 נקודות מ-18 אפשריות וטיפסה באופן זמני למקום הרביעי בטבלה. אייבר, שנוצחה לראשונה אחרי שלושה מחזורים רצופים, נותרה זמנית במקום ה-11 עם שבע נקודות.


תוצאה נוספת

ריאל סוסיאדד – ראיו וייקאנו 2:2

לסוסיאדד: יון באוטיסטה (5) ו-וויליאן זו'סה (78). לראיו: לואיס אדבינקולה (31) ואוסקר טרחו (36, פנדל)



מריו הרמוסו חוגג את שער הניצחון (באדיבות האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי