ואלוורדה: "המאמן תמיד אשם". בוסקטס האריך חוזה

סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס | ברצלונה, רשמי

מאמן ברצלונה לקח אחריות על ההפסד ללגאנס: " קשה להסביר את זה". הקשר, שימשיך עד 2023 במועדון, סירב להאשים את פיקה בשערים: "אנחנו קבוצה. מנצחים ביחד ומפסידים ביחד". קוויאר: "לברצלונה אין קלאסה"

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
 הלם בברצלונה אחרי ההפסד 2:1 ללגאנס, הקבוצה הקטנה ממדריד שדורגה ערב המחזור במקום האחרון ורשמה את ניצחון הבכורה שלה דווקא על חשבון האלופה. למזלה של בארסה היא נשארה במקום הראשון בטבלה אחרי שגם ריאל מדריד הפסידה במחזור אמצע השבוע 3:0 לסביליה, כך שלראשונה מאז ינואר 2015 שתי הקבוצות הפסידו באותו מחזור ומי שיצאה המנצחת הגדולה מכך היא אתלטיקו מדריד , שלמרות פתיחת העונה הצולעת, נראה שהיא בכל זאת תוכל להתמודד העונה על אליפות "ליגה ליגה".


המאמן ארנסטו ואלוורדה לקח על עצמו את האחריות על ההפסד של האלופה, שהגיע אחרי ה-2:2 המאכזב נגד ג'ירונה ביום ראשון. לא ברור מה קורה בברצלונה, שכזכור פתחה את העונה עם רצף של ארבעה ניצחונות ולפתע איבדה ארבע נקודות חשובות. בעונה שעברה הקבוצה הפסידה רק במשחק אחד בליגה וגם זה קרה רק במחזור הלפני אחרון, במשחק שנגמר 5:4 נגד לבאנטה. העונה היא כבר מנוצחת אחרי שישה מחזורים בלבד. ליאו מסי ירצה לשכוח את משחקו ה-700 בקריירה מאז משחק הידידות של ברצלונה נגד פורטו. הוא קיבל את הציון 6 ב"ספורט" במשחק בינוני מאוד שלו.


כמו מול ג'ירונה, בארסה שוב שמטה יתרון אחרי שהוליכה משער של פיליפה קוטיניו, אבל לגאנס הגיבה בצמד מהיר של נאביל אל זאהר ואוסקר רודריגס המושאל מריאל מדריד, שניצל טעות קשה של ג'רארד פיקה. ואלוורדה לא פתח עם לואיס סוארס וג'ורדי אלבה והעלה במקומם את מוניר אל-חדאדי ותומאס ורמאלן ששיחק רע מאוד. ואלוורדה אמר בסיום: "בסופו של דבר המאמן תמיד אשם. אני מרגיש כמו שמאמן מרגיש כשהוא מפסיד משחק. תכננתי לתת לסוארס וג'ורדי אלבה ששיחק עד כה בכל המשחקים לנוח, אבל זה הכדורגל והפסד כזה יכול לקרות. לפעמים קשה להסביר דברים שקורים במשחק. שלטנו, אבל לקח להם דקה כדי לפגוע בנו. הפסדנו כבר חמש נקודות העונה ואת זה קשה להסביר".


#Sergio2023pic.twitter.com/7bHwM70R1X

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) September 27, 2018


הקשר סרחיו בוסקטס סירב בסיום להאשים את פיקה בהפסד, אחרי שהוא נתן את הכדור לרודריגס שכבש: "האשמה שלנו היא קבוצתית. אנחנו קבוצה. מנצחים ביחד ומפסידים ביחד. אנחנו צריכים לנתח מה קרה. 11 מאיתנו שיחקו, כולנו הפסדנו ואין לנו תירוצים. היינו אמורים לשחק בצורה אחרת ונתנו להם יותר מדי את הכדור. אני מודאג מספיגת השערים". סרג'י רוברטו אמר: "אנחנו צריכים ביקורת עצמית. ידענו שאם לא נשווה, נפסיד. וזה לא הצליח למרות שרצינו לכבוש בכל מחיר".


מאוחר יותר הודיעה ברצלונה על חוזהו של בוסקטס עד שנת 2023. סעיף השחרור של הקשר עומד כעת על 500 מיליון יורו לעומת 200 לפני החתימה. בוסקטס הוא הקפטן השני של הקבוצה ונחשב בשנים האחרונות לאחד השחקנים הטובים בעולם בתפקידו. הוא שיחק 490 משחקים במדי ברצלונה וכבש  13 שערים. ב-11 העונות שלו במועדון הוא זכה ב-28 תארים.


7⃣0⃣0⃣ Messi during his 700th Barcelona appearance since his first team debut in 2003 in a friendly against Porto #fcblive#Messi700pic.twitter.com/8PXh4J3cTr

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) September 27, 2018

ב"מארקה" נכתב שלגאנס השאירה את ברצלונה מבויישת: "נראה היה שהכל כרגיל כשקוטיניו כבש, אבל מאמן לגאנס מאוריסיו פלגרינו הפתיע עם שיטת המשחק שלו ושני שחקני כנף מהירים שניצלו את ההגנה האיטית של ברצלונה. האורחים גם היו מתוסכלים מההתקפה וגילו חוסר חדות. ופתאום הם לא ניצחו כבר בשני משחקים ברציפות". בעיתון "ספורט" הקטלאני בחרו להתחכם ובמקום לדבר על ההפסד של ברצלונה נכתב בכותרת הראשית: "תודה רבה לך ריאל מדריד", אחרי הפסדה לסביליה. על ברצלונה נאמר: "היא הייתה קורבן של ההגנה הגרועה שלה". ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "ברצלונה גרועה, אבל ריאל מדריד גרועה ממנה".


"Bad Barça, worse Madrid" (Real Madrid lost to Sevilla today 3-0) #LaLigaSantanderpic.twitter.com/M3k4OPtwZ0

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) September 26, 2018

בלם וקפטן ברצלונה לשעבר, קרלס פויול, שימש כפרשן במשחק ואמר בסיום: "מצפים מברצלונה לנצח בכל משחק ואם היא מפסידה, היא מיד סופגת ביקורת בתקשורת. הם צריכים להילחם על כל התארים וליגת האלופות חשובה, אבל לדעתי הכי חשובה היא הזכייה באליפות הליגה. אם לברצלונה הייתה עונה כמו של ריאל מדריד בשנה שעברה היו שוחטים אותם. ריאל מדריד שיחקה רק על ליגת האלופות, אבל ברצלונה לא יכולה לעשות זאת. ליאו מסי? הוא לא יכול לתמיד לנצח, אבל צריך לעשות עבורו גביע מיוחד ונפרד מהאחרים".


שוער לגאנס הוותיק, איבן "פיצ'ו" קוויאר, מתח ביקורת קשה על ההתנהגות של שחקני ברצלונה אחרי ההפסד. השוער בן ה-34 ששיחק בתחילת הקריירה באתלטיקו מדריד טען שלברצלונה אין קלאסה ושהשחקנים שלה לא בירכו את שחקני לגאנס על הניצחון. "אנחנו קבוצה צנועה, אבל היינו מעדיפים לראות תגובה אחרת מצד שחקני ברצלונה. אם אתה בקבוצה שרגילה לנצח כמו ברצלונה ואתה לא מצליח לנצח משחק כלשהו, זה הגיוני שהשחקנים יעריכו את היריבה ויברכו אותה על מאמציה, אבל הם לא עשו את זה. אף שחקן שלהם לא הגיע אלינו אחרי המשחק לברך אותנו. זו לא הדרך הנכונה לעשות דברים בכדורגל. לדעתי זה מגעיל וככה לא מתנהגים. היכן הספורטיביות והג'נטלמניות?".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INSIDE I Así fue la llegada de los jugadores al vestuario tras lograr la victoria ante el F.C. Barcelona (2-1) #EnLeganésLosSueñosSeCumplen #VamosLega

A post shared by C.D. Leganés (@cdleganes) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי