0:0 חלש בין ריאל לאתלטיקו, גם ברצלונה ממשיכה להתדרדר

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

האלופה פיגרה 1:0 בקאמפ נואו, אך כבשה מרגליו של מוניר (84) וסיימה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו. "הדרבי הגדול של מדריד" סיפק משחק חלש. ולנסיה השיגה ניצחון בכורה העונה עם 0:1 בחוץ על ריאל סוסיאדד

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

אחרי שראיו וייקאנו ואספניול נפרדו אמש (שישי) ב-2:2, המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך עם ארבעה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם, ולנסיה השיגה ניצחון בכורה העונה כשגברה על ריאל סוסיאדד 0:1 בחוץ. במשחק השני ברצלונה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 מאכזב בקאמפ נואו מול אתלטיק בילבאו. גם ריאל המשיכה לאכזב, כאשר הדרבי של מדריד נגד אתלטיקו נגמר ב-0:0 מאכזב.


ברצלונה – אתלטיק בילבאו 1:1 

מי היה מאמין? ברצלונה, שפתחה את הליגה הספרדית עם ארבעה ניצחuנות רצופים, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם 1:1 מאכזב בקאמפ נואו מול אתלטיק בילבאו. ליאו מסי פתח את המשחק על הספסל מסיבה מקצועית והאלופה לא הסתדרה בלעדיו. בעקבות איבוד הנקודות, אלופת ספרד עלולה לאבד את המקום הראשון בטבלה אם ריאל מדריד תנצח בדרבי את אתלטיקו.


בדקה ה-41 סוסאטה הרים כדור לדה מרקוס שדחק מקרוב והדהים את יושבי האצטדיון. בדקה ה-55 הפרעוש הוזעק מהספסל על חשבונו של ארתורו וידאל ובארסה החלה לתקוף גלים גלים. אחרי שלל מצבים שלא חדרו לרשת, השער המיוחל הגיע שש דקות לסיום. מסי מצא את מוניר שכבש מקרוב את שערו הראשון בליגה מאז מארס 2016 וקבע חלוקת נקודות.


ריאל סוסיאדד – ולנסיה 1:0
ולנסיה שרשמה בשישה מחזורי ליגה הפסד אחד וחמש תוצאות תיקו, השיגה ניצחון ראשון העונה אחרי שגברה בחוץ על ריאל סוסיאדד. שער הניצחון הגיע כעשר דקות לפני הירידה להפסקה. קווין גאמיירו דחק מקרוב ורשם את שערו הראשון בקבוצתו החדשה. למארחים הייתה הזמנות גדולה להשוות כשנשרק לזכותם פנדל בדקה ה-67, אבל הבעיטה של וויליאן ז'וזה נהדפה על ידי נטו שסידר לקבוצתו שלוש נקודות בפעם הראשונה.



ניצחון בכורה העונה בליגה הספרדית (Gettyimages)


אייבר – סביליה 3:1
התקופה האדירה של סביליה נמשכת, והיא כבר עם 17 שערים בארבעה משחקים. אנדרה סילבה פתח (47), ואבר באנגה הכפיל (59) ואז כבש שער יפהפה בתוספת הזמן (94) שהסתיימה עם שער מצמק של ג'ורדן (99). ביום חמישי היא תפגוש את קראסנודר החלשה בליגה האירופית, ובעוד שבועיים מחכה ברצלונה. אם תצליח לנצח את אלופת ספרד, תוכל לפתוח לגמרי את העונה מחדש.


ריאל מדריד – אתלטיקו מדריד 0:0
מחזור שני ברציפות ריאל עלתה לשחק בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון בטבלה על חשבון ברצלונה. זה לא מנע ממנה להציג משחק חלש וחסר מצבים, שהשתפר אך במעט במחצית השנייה כשדני סבאיוס נכנס במקום גארת' בייל. ובמקום לנצל את היכולת החלשה, אתלטיקו פשוט התגוננה ויצאה למתפרצות מדי פעם. הפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו זה היה בסופרקאפ האירופי, וזה נגמר עם 2:4 מלהיב לאתלטיקו. הפעם זה הסתיים ב-0:0 חלש שבעיקר מסמל את המשך ההתדרדרות של ריאל מדריד במקביל לברצלונה.


הצמרת בספרד הפכה פתאום לצמודה. ברצלונה עדיין ראשונה וריאל צמודה אליה, שתיהן עם 14 נקודות, אבל סביליה שבכושר מעולה ממש מתחתיהן עם 13 ואתלטיקו עם 12 יכולות לגנוב את הפסגה כבר בשבוע הבא. לפני כן, לארבעת הקבוצות יש מפגשים באירופה שהן צריכות לנצח.


קרוס וגריזמן. ההתקפות לא עבדו היום (Gettyimages)
קרוס וגריזמן. ההתקפות לא עבדו היום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי