סוף לחברות? בספרד מדווחים על נתק מוחלט בין מסי לפיקה

ג'רארד פיקה עם ליאו מסי
ג'רארד פיקה עם ליאו מסי | Gettyimages

בצל היכולת הירודה בליגה ורגע לפני המפגש נגד טוטנהאם, שני הכוכבים והסמלים של ברצלונה מחליפים מהלומות דרך התקשורת. פיקה טען: "אתה חייב לדבר יותר כקפטן", מסי החזיר: "ההגנה שלך לא עושה את העבודה שלה"

(גודל טקסט)
חוסר ההצלחה של ברצלונה בליגה כבר מתחיל לייצר ידיעות על בעיות בחדר ההלבשה. אחד השחקנים הכי מאכזבים בקבוצה הוא ג'רארד פיקה, שביצע לאחרונה טעויות קשות במשחקי ברצלונה. בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" טענו ערב המשחק מחר (רביעי) בוומבלי נגד טוטנהאם בליגת האלופות כי יש נתק מוחלט בין ליאו מסי לפיקה.


בתוכנית אמר עורך "מונדו דפורטיבו" לשעבר אדוארדו אינדה כי יש נתק מוחלט בין השניים, שהם מהחשובים בקבוצה ונחשבים מנהיגים בברצלונה. השניים גם גדלו ביחד ב"לה מאסיה" של ברצלונה ושיחקו ביחד בכל הקבוצות הצעירות. לאחר שברצלונה סיימה שלושה משחקים בלי לנצח, שניים מהם בתיקו, הטענה היא שפיקה בא בטענות למסי שהוא עושה בצורה נכונה את תפקידו כקפטן וכמעט לא מדבר עם המדיה. העימות היה אחרי ההפסד ללגאנס כאשר פיקה תפס את מסי בחדר ההלבשה וכקפטן השלישי אמר למסי: "אתה חייב לדבר יותר כקפטן".


אולי בשל כך, אחרי התיקו 1:1 נגד בילבאו מסי דיבר בצורה נדירה עם העיתונאים והתייחס לבעיות של ברצלונה. פיקה גם טען נגד מסי: "אתה מדבר רק כשאתה לא בקאטלוניה ונמצא בארגנטינה".


[AS] | "Complete breakdown" in Piqué – Messi relationship.

'El Chiringuito' has claimed that Barcelona pair Lionel Messi and Gerard Piqué are at loggerheads, particularly in the wake of recent results. pic.twitter.com/ghZo7kJF8S

— BarcaTimes (@BarcaTimes) October 2, 2018


יש משהו בטענות של פיקה, מכיוון שמסי תמיד מתראיין לתוכניות שונות כשהוא חוזר לארגנטינה או לרשתות זרות, אבל כמעט אף פעם לא לתקשורת המקומית. לפי אינדה, הבלם אמר למסי: "כשיש בעיות אתה לא פותח את הפה וזה לא חוכמה להיות קפטן של קבוצה מצליחה. אתה צריך לדבר כשיש בעיות".
בתוכנית נאמר שמסי לא נשאר חייב והאשים את פיקה במצב של ברצלונה כיום: "אתם בהגנה סופגים יותר מדי שערים. ההגנה שלך לא נותנת לנו את ההגנה הדרושה".


העונה הפך מסי לקפטן הראשון של ברצלונה. על אף שמעולם לא נחשב למנהיג קולני. הוא מנסה כעת להוכיח שזו משבצת שראויה לו. בראיון בחודש שעבר אמר: "להיות קפטן ברצלונה זה כבוד עצום. יחד עם זאת, אני לא הולך לשנות את האופן שבו אני מתנהג על ומחוץ למגרש. אשאר בדיוק אותו דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי