לופטגי עשוי לסיים את דרכו, קרבחאל בספק לקלאסיקו

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

ראשי ריאל מדריד מגבים את מאמנם כלפי חוץ, אבל בתקשורת הספרדית כבר מדווחים על סדקים ראשונים בינו לבין ההנהלה וטוענים שאיבוד נקודות נוסף מול אלאבס בהחלט יכול לגרום לזעזוע. המגן עלול להיעדר כחודש

(גודל טקסט)
סימנים ראשונים של חוסר שביעות רצון מז'ולן לופטגי מתגלים בריאל מדריד. העובדה שהבלאנקוס לא ניצחו שלושה משחקים רצופים והפסידו בליגת האלופות ליריבה כמו צסק"א מוסקבה מבלי שהבקיעו, מכניסים את הקבוצה למערבולת. לפי הדיווחים הבוקר (חמישי) בהנהלת אלופת אירופה מגבים עדיין את המאמן, אבל דורשים ממנו ניצחון על אאלבס בשבת במשחק החוץ – אחרת עתידו כבר יוטל בספק. בהנהלה גם מביעים כמעט בגלוי חוסר שביעות רצון מלופטגי ומשווים אותו לרפא בניטס שפוטר והוחלף בזינדין זידאן בעונת 2015/16.


בנוסף לכך, מתפרסם היום שבהנהלה גם מתחילים להודות שטעו בקיץ האחרון כאשר לא החתימו חלוץ בעל שיעור קומה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו. בשלב זה קיימת אאכזבה עצומה מקארים בנזמה וגם ממריאנו דיאס שעוד לא הראה שמץ מיכולתו, אם כי הוא לא מקבל מספיק הזדמנויות. נראה שלריאל מדריד לא תהיה ברירה אלא לרכוש בינואר חלוץ ברמה עולמית. בינואר, מסורתית, מחירי השחקנים הטובים הרבה יותר גבוהים, אבל הם מרוצים מכך שלראשונה אופ"א מאפשרת לשחקן ששיחק בקבוצה אחרת בשלב הבתים של האלופות לשחק עם קבוצה אחרת בשלבי הנוקאאוט. הדבר יכול להפוך את הרכישה לכדאית. 


אם לא די בכל הנכתב לעיל, לופטגי מודאג ממכת הפציעות. הטרנד חוזר על עצמו שנה שנייה ברציפות. ריאל מדריד סובלת מפציעות כבר בחודשי ספטמבר ואוקטובר. אחרי הפציעה של דני קרבחאל מול צסק"א מוסקבה, יש ארבעה שחקנים פצועים – איסקו שעבר ניתוח אפנדיציט ויהיה כשיר כנראה רק אחרי פגרת הנבחרות, גארת' בייל שלא ברור אם יוכל לשחק מול אלאבס למרות שנטען שהוא לא סובל מפציעה כשלהי אחרי שחש דקירה בשריר הירך וגם אלברו אודריוסולה פצוע. 



גארת' בייל. לא סובל מפציעה, אך לא יסתכנו עם בריאותו (Gettyimages)


באשר לגארת' בייל, הפציעות הרבות שעבר גרמו לכך שלופטגי לא ייקח סיכונים איתו. הוא מחזיק אצבעות שהוולשי יהיה כשיר למשחק נגד אלאבס, המדורגת שישית, אך לא יסכן את לא יובהר לו על ידי השחקן והצוות הרפואי שהוא כשיר במאת האחוזים, כך שאם יהיה ספק אחד שבקלים הוא לא יעלה לכר הדשא.


בחזרה לקבחאל – המגן נבדק ובהודעה שפרסמה ריאל לא נכתב כמה זמן הוא ייעדר, אך כבר עכשיו ברור שהוא יחמיץ את משחק הליגה הקרוב ועל פי הדיווחים הוא עלול להיעדר כחודש מהמגרשים ואף לפספס את הקלאסיקו מול ברצלונה בסוף אוקטובר.


Parte médico de Carvajal.#RealMadridhttps://t.co/GCNyCJicoV

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) October 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי