קלופ: "נצטרך לשחק עם יכולת של 110% כדי לנצח את סיטי"

פפ גווארדיולה ויורגן קלופ
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול משוכנע שקבוצתו יכולה לגבור על האלופה במשחק הקשה (ראשון 18:00, ספורט1): "באצטדיון שלנו ועם האוהדים שלנו אנחנו צריכים לנצח. סלאח? לא מודאג מהיכולת שלו, הדבר היחיד שהשתנה זה שאלות הכתבים"

(גודל טקסט)
משחק ענק מצפה לאוהדי הכדורגל ביום ראשון (18:30, שידור ישיר בספורט1), כשליברפול תארח את מנצ'סטר סיטי באנפילד. ניצחון של סיטי ייתן לה יתרון במלחמה על האליפות מכיוון ששתי הקבוצות צמודות עם 19 נקודות. סיטי הפסידה את שלושת המפגשים האחרונים שלה מול ליברפול שלא ניצחה כבר שלושה משחקים בכל המסגרות. מאמן ליברפול יורגן קלופ קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "נצטרך לשחק עם יכולת של 110 אחוז כדי לנצח את סיטי שוב, כי מדובר באחת הקבוצות החזקות בעולם".


לסיטי יש את כל הסיבות בעולם לבוא עם מוטיבציה ענקית כדי לנצח. בעונה שעברה ליברפול ניצחה 3:4במפגש בין השתיים בליגה, ובליגת האלופות היא עשתה זאת פעמיים עם 0:3 ו-1:2. ליברפול רשמה שלושה נצחונות אחרי ההפסד 5:0 לסיטי באיתיחד, אבל קלופ טוען שלא מצא נוסחה סודית לעצור את סיטי. "ניצחנו אותם שלוש פעמים בעונה שעברה ואף פעם לא חזרנו לחדר ההלבשה ואמרנו 'עכשיו אנחנו יודעים איך לנצח אותם'. יחד עם זאת, באצטדיון מדהים כמו שלנו ועם אוהדים מדהימים כמו שלנו אנחנו צריכים לנסות לנצח שוב".


קלופ, המועמד למנג'ר חודש ספטמבר יחד עם פפ גווארדיולה, הזהיר: "סיטי אף פעם לא מאבדת את הפוקוס שלה. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים ובשיאנו, להרחיק אותם מהשער שלנו ולאיים בעצמנו עליהם. גם כשניצחנו אותם זה הרגיש שהם ניצחו 60-70 משחקים לפני כן וכל שער שהבקענו נגדם היה קשה מאוד".


Jürgen Klopp has been shortlisted for the @premierleague Manager of the Month award for September.

Get voting https://t.co/VQG1iNguslpic.twitter.com/TtqHZZ4uiz

— Liverpool FC (@LFC) 5 באוקטובר 2018


היכולת של מו סלאח בירידה: "לא מודאג מהיכולת שלו. אחרי העונה שעברה הציפיות ממנו השתנו וזה טבעי, אבל אף אחד לא יכול לצפות ממנו שיכבוש 6-7 שערים אחרי עשרה משחקים בלבד. הדבר היחיד שהשתנה הוא השאלות של הכתבים. שנה שעברה דיברתם על הפתעה נעימה ועכשיו זה כבר לא ככה. זה אותו דבר איתי. כשאני מנצח משחקים אני יודע הכל על כדורגל. אם אני מפסיד שלושה ברצף אין לי מושג בכדורגל. זה אף פעם לא ככה. זה תמיד באמצע. מה שבטוח זה שעדיין מוקדם מיד לומר שאנחנו מועמדים לזכייה באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי