רק 1:1 לברצלונה בוולנסיה, סביליה מוליכת הליגה הספרדית

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

סדר חדש בספרד לפני היציאה לפגרה: האלופה רשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון וירדה למקום השלישי בטבלה. האנדלוסים במקום הראשון אחרי 1:2 על סלטה ויגו, אתלטיקו מדריד שנייה בזכות 0:1 קטן על ריאל בטיס

(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד הפסידה בחוץ לאלאבס, המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם סדר חדש בטבלה לפני היציאה לפגרת הנבחרות. האלופה ברצלונה רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 בוולנסיה, תוצאה שהורידה אותה למקום השלישי. מי שתפסה את מקומה בפסגה היא סביליה, שגברה 0:1 על סלטה ויגו. אתלטיקו מדריד שנייה בזכות 0:1 על ריאל בטיס.
 


ולנסיה – ברצלונה 1:1

בארסה לא הצליחה לנצל את ההפסד של היריבה הרעה של ריאל מדריד אמש, ורשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון שהוריד אותה למקום השלישי בטבלה, כשוולנסיה עלתה למקום ה-14. העטלפים כבשו כבר בדקה השנייה בזכות הבלם הארגנטינאי אסקיאל גאראיי, אך בן ארצו ליאו מסי המשיך בכושר האישי הנהדר והשווה בדקה ה-23, אך לצערו של הפרעוש התוצאה נשמרה עד הסיום.

סביליה – סלטה ויגו 1:2

האנדלוסים לא נתנו להפסד לקרסנודר בליגה האירופית לערער אותם, ורשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות בדרך לפסגת הטבלה, על חשבון סלטה שירדה למקום העשירי. בדקה ה-39 פאבלו סראביה כבש את הראשון לסביליה, ובישל בעצמו את ה-0:2 לוויסאם בן ידר בדקה ה-61. גם שער מצמק של סופיאן בופאל בדקה ה-85 לא מנע ניצחון ביתי.
 


אתלטיקו מדריד – ריאל בטיס 0:1

ניצחון חשוב לקולצ'ונרוס במאבק האליפות, ובינתיים הם עקפו את היריבה העירונית ריאל מדריד בטבלה. אחרי לחץ גדול על  לחץ ענק נגד בטיס שלא הניב פרי, תומאס פארטhי המחליף בישל נהדר לאנחל קוראה שעלה גם הוא מהספסל, וקבע 0:1 בדקה ה-74 שהספיק כדי לקבוע ניצחון אדום-לבן.



סאול מאושר מהשער של קוראה (Gettyimages)

 

ויאדוליד – הואסקה 0:1
רובן אלקראס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-28 וסידר למארחת ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומאזן של 12 נקודות בתום שמונה מחזורים. מנגד, הואסקה הצנועה רשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה אחרונה בטבלה עם חמש נקודות.


תוצאות נוספות

אספניול – ויאריאל 1:3

(הרנן פרס 7, סרג'י דארדר 79, פאבלו פיאטי 90+2/ קארל טוקו אקאמבי 45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי