"עתידו של לופטגי יוכרע במשחקים הקרובים ובקלאסיקו"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

אס הספרדי מדווח שמאמן אלופת אירופה, שלא ניצחה ארבעה משחקים ולא כבשה 409 דקות, יבחן בשלושת המשחקים הקרובים ובעיקר במפגש מול ברצלונה. אם אכן יפוטר, קונטה המועמד המוביל להחליפו

(גודל טקסט)
עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ו-409 דקות ללא שער זכות, הרוחות בריאל מדריד לא רגועות מן הסתם. על פי דיווח באס הספרדי, מאמן הקבוצה ז'ולן לופטגי, שבימים האחרונים עלו דיווחים רבים על מעמדו הרעוע בקבוצה, קיבל מנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס הזדמנות להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות וישאר בתפקידו לפחות שלושה משחקים אחרי פגרת הנבחרות. מדובר בלבאנטה בבית בליגה (20 באוקטובר), ויקטוריה פלזן בבית בליגת האלופות (23 באוקטובר) וברצלונה בקאמפ נואו ב-28 באוקטובר.


העיתון כתב שהמשחק שיכריע יותר מכל את עתידו של המאמן הוא הסופר קלאסיקו היוקרתי כמובן. ריאל מדריד צברה כבר ארבעה הפסדים ב-11 משחקיה העונה, דבר שלא קרה לה מאז 2005/6. אם המאמן אכן יפוטר, המועמד היחיד להחליפו כרגע הוא אנטוניו קונטה שאימן קבוצות גדולות כמו יובנטוס וצ'לסי, כשסולארי יהיה מאמן זמני עד שלופטגי יוחלף. העיתון ציין שכאשר לופטגי קיבל את התפקיד, לא ידע שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב ולא הוחתם מחליף, אך כעת הביקורת מופנית אליו והוא צריך להתחיל לספק את הסחורה עם הסגל הקיים.


PORTADA de AS (08/10/2018): "Lopetegui hasta El Clásico" https://t.co/WJN2PPB375

— El Bernabéu (@elbernabeucom) 7 באוקטובר 2018


פרס וסגן הנשיא חוסה אנחל סאנצ'ס, התייעצו מספר פעמים טלפונית אחרי ההפסד לאלאבס 1:0 האם לפטר את לופטגי והחליטו שזה לא הזמן הראוי, אך קבעו תאריך יעד אחרי המשחק מול ברצלונה. פרס הוזהר בעבר מהחתמתו של קונטה נוכח נטייתו להסתכסך עם כוכבים, לדוגמא המריבה עם דייגו קוסטה בעונה שעברה. כעת, בספרד מבקרים את לופטגי על גישתו הרכה מדי כלפי השחקנים והעובדה שהסגל טס לאלאבס ביום המשחק ולא לפני כן ובהנהלת הבלאנקוס דווקא מעוניינים במאמן שינהג בשחקנים ביד חזקה יותר.


כמו כן, בספרד טוענים שלופטגי איבד את חדר ההלבשה. מה שגרם לטריגר הוא הכנסתו של ויניסוס ג'וניור הצעיר בהפסד לאלאבס, כתוצאה מלחץ מצד ההנהלה ששילמה עליו סכום לא מבוטל, במקום לוקאס ואסקס. עוד מספרים כי מעמדו של לופטגי חלש בגלל שהוא לא היה הבחירה הראשונה לתפקיד. פרס רצה לפניו את מאוריסיו פוצ'טינו או מאסימיליאנו אלגרי לפניו. העיתון המשיך לנתח את מצבו של לופטגי, שהגיע לקבוצה במועד לא נוח. ריאל מדריד הפכה ממועדון שרוכש כוכבים למועדון שמוכר אותם, כשהכניסה 410 מליון ממכירת שחקנים בשנים האחרונות ופרס מעדיף לשפץ את האיצטדיון מאשר להשקיע ברכש.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי