וידאל: "לא מרוצה ממספר הדקות, כעסתי במשחקים האחרונים"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

קשר ברצלונה, שרק נרכש הקיץ, הלין על מעמדו: "אגיד למאמן בפנים אם יהיה לי מה לומר. זכיתי בכל תואר אפשרי בקבוצות הטובות בעולם, איך זה קורה לי?". בקבוצה מעוניינים במגן כגיבוי לאלבה, מנדי מליון מועמד

(גודל טקסט)
סדקים בממלכת ברצלונה. אחרי הביקורות של בלם הקבוצה ג'רארד פיקה אמש (שני על כך שהוא זוכה לסיקור תקשורתי שלילי, היום זה היה תורו של שחקן הרכש ארתורו וידאל להלין על מצבו. הצ'יליאני סיפר בראיון לכלי התקשורת בארצו ממחנה האימון של נבחרתו בארצות הברית על אכזבתו ממעמדו ועל כך שכלל לא שותף בתיקו 1:1 של הקבוצה נגד ולנסיה: "אם יש לי מה להגיד, אומר זאת בפנים לואלוורדה. איך אני יכול להיות מרוצה אם אני לא משחק? זה קורה לי מכל האנשים על אף שאני אחד שתמיד נלחם ושיחק בקבוצות הכי טובות בעולם. זכיתי בכל תואר אפשרי בכל מקום בו שיחקתי ואני רוצה להמשיך לזכות בתארים גם בברצלונה".


וידאל המשיך לתהות מדוע הוא אינו זוכה ליותר דקות משחק: "אני בסדר גמור מבחינה פיזית ואין לי שום בעיה. במשחקים האחרונים כעסתי מעט, אבל זה מה שיש כרגע. אני אמשיך להילחם. יש עוד הרבה משחקים חשובים בדרך ונראה מה יהיה".


הקשר בן ה-33 שהגיע הקיץ מבאיירן מינכן התייחס גם לפוסט המשונה שהעלה בחשבון האינסטרגם, אותו מחק לאחר מכן: "לא צריך לעשות עניין ממה שאני כותב ברשתות החברתיות. אם יש בעיה ואני כועס, אני אחד כזה שהולך ישר למאמן ומדבר. המסר שהעליתי על יהודה איש קריות (ג'ודאס) לא היה קשור לכדורגל. אנשים מעלים יותר מדי ספקולציות ומחפשים דברים. יש דברים אישיים שאתה מעלה ברשתות החברתיות ואנשים מפרשים אותם בצורה לא נכונה".


בנוסף, "מונדו דפורטיבו" מפרסם כי ברצלונה מחפשת מגן שמאלי נוסף שיוכל להוות גיבוי ראוי לג'ורדי אלבה ולתת לו מנוחה בעת הצורך. כיום, אחרי עזיבת לוק דין הצרפתי לאברטון, אין לברצלונה שחקן נוסף בעמדה ובסגנון הזה מלבד חואן מירנדה הצעיר מברצלונה ב'. מי שנמצא על הכוונת הוא מגנה השמאלי של ליון, פרלנד מנדי בן ה-23. ברצלונה עוקבת אחריו כבר מגיל צעיר ובמשחקים האחרונים צפו במשחקיו סקאוטים מטעם המועדון.


"MENDY, THE FAVORITE"

Barcelona's coaching staff really like Lyon left back Ferland Mendy (23) and see him as a back-up for Jordi Alba. There is no news yet on his renewal with his club pic.twitter.com/SDHTvemF3n

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 8 באוקטובר 2018


הצרפתי נחשב למגן עם אוריינטציה התקפית, הוא מתנשא לגובה רב (1.83 מטר) וחזק פיזית. הוא האריך את חוזהו בליון עד 2023, אבל בברצלונה סבורים שאפשר יהיה לרכוש אותו. הוא מועמד גם לקבל בעתיד זימון לנבחרת צרפת. לאלבה עצמו ישנו חוזה במועדון עד 2020 שעדיין לא הוארך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי