גריזמן: "מסי ורונאלדו אגדות, צרפתי צריך לזכות בכדור הזהב"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הכוכב חידד את הצהרתו לפני מספר שבועות ("ישבתי איתם באותו שולחן"): "התכוונתי שהשתוותי אליהם רק ב-2018, בכל הקריירה הם משהו אחר" אך נשאר איתן בדעתו ששחקן מאלופת העולם צריך לזכות בפרס היוקרתי

(גודל טקסט)
 אנטואן גריזמן עורר לא מעט ביקורות ותגובות נזעמות כשהתראיין ל"פראנס פוטבול" לפני מספר שבועות והצהיר שהוא ברמה של שני השחקנים הטובים בעולם, מסי ורונאלדו, "אכלתי איתם על אותו שולחן" הגדיר זאת הצרפתי.


כעת, גריזמן תיקן את דבריו מעט ונתן יראת כבוד לשני האגדות: "כשאמרתי שאכלתי על אותו שולחן איתם, התכוונתי רק לשנת 2018 ולא לכל הקריירה הספורטיבית שלנו. השנה זכיתי בסופרקאפ האירופי, בליגה האירופית ובגביע העולמי ולכן השתמשתי בדימוי שישבתי עם מסי ורונאלדו על אותו שולחן. אם מדברים על כל הקריירה, קשה מאוד להתקרב אליהם כי מדובר באגדות. הם אף פעם לא מתעייפים לכבוש 50 שערים בעונה. הם זוכים בתארים, כדור הזהב בין היתר והם שוב מועמדים לתואר. אם מדברים רק על 2018 זה אפשרי".



Voici la Une du nouveau numéro de France Football avec une interview exclusive de @AntoGriezmann.

Pour lire le magazine : https://t.co/YAO2w4awLb
Pour consulter le sommaire : https://t.co/yGLl6JjNdepic.twitter.com/Wh2PB2Obrr

— #ballondor (@francefootball) 9 באוקטובר 2018



עם זאת, הצרפתי עדיין איתן בדעתו שהזוכה צריך להיות צרפתי, עקב זכיית הנבחרת במונדיאל: "מי שייקח את הכדור הזהב לדעתי, צריך להגיע מהקבוצה או הנבחרת הכי טובה בעולם ב-2018 ואני חושב שזו היתה צרפת כי זכינו בגביע העולמי. זה נכון שהכדורגל שלנו בנבחרת היה קודם כל קבוצתי והוא הביא לנו את הניצחון. מצד שני, בעקבות כך הרבה שחקנים בנבחרת ראויים לתואר".

על מועמדותו של קיליאן אמבפה: "אמבפה שחקן קו, בדיוק כמו שרונלאדו תופקד במנצ'סטר יונייטד. בתקופה זו בתחילת הקריירה שלו, הוא לא חיפש את השער כמו בריאל מדריד. אמבפה עושה גם וגם. לדעתי הוא יכול לכבוש העונה 50 שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי