איסקו יהיה כשיר לקלאסיקו. ויניסיוס: "מקווה שאעזור"

איסקו
איסקו | AFP

הקשר החלים מניתוח אפנדציט, אך יפתח על הספסל מול לבאנטה ועשוי עילות מהספסל, מרסלו צפוי לחזור ישירות ל-11. הברזילאי שהצטיין במשחקי ההכנה של נבחרתו עד גיל 20 צפוי להשתלב גם כן: "מרוצה בקבוצה, זה חלום"

(גודל טקסט)

אחרי פגרת ליגת האומות שהגיעה עבור הבלאנקוס בדיוק בזמן, ריאל מדריד תחזור בשבת הקרובה לצרות שלה בליגה ותנסה לצאת לדרך חדשה כשתארח את לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור התשיעי. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים, במועדון מודעים לכך שהמשחק הקרוב הוא קריטי מתמיד, לקבוצה ולמעמדו של מאמנה ז'ולן לופטגי.

ב"אס" דווח כי איסקו, שעבר ניתוח אפנדיציט והיה חסר לריאל מדריד ונבחרת ספרד, יהיה כשיר לקלאסיקו מול ברצלונה ב-28 באוקטובר וגם יוכל להשתלב בהדרגה במשחק הקרוב נגד לבאנטה. גם מרסלו חוזר אחרי שכבר התאמן עם הקבוצה. בקבוצה לבטח יכולים לנשום רווחה ששני שחקנים כה מרכזיים חוזרים לעניניים.

מי שעוד חוזר לסגל ועשוי לקבל דקות הוא ויניסיוס ג'וניור הצעיר, שהצטיין בטורניר ההכנה של ברזיל עד גיל 20 באליפות דרום אמריקה. עד כה, שיחק ויניסיוס 12 דקות ליגה במצטבר במשחקים נגד אתלטיקו ואלאבס. בשני משחקי ההכנה של ברזיל בהם לקח חלק, סיימה ברזיל ב-1:1 ו-2:2 מול צ'ילה, כשהוא מציג יכולת גבוהה וגם רשם בישול נהדר לחברו לנבחרת רודריגו, שאמור להצטרף גם הוא לריאל בקיץ הקרוב.


איסקו. הבלאנקוס זקוקים לו (AFP)

ויניסיוס ג'וניור התייחס לדברים: "אני מרוצה בקבוצה ומקווה שאוכל להתאמן ולעזור להם. לא יכולתי לחשוב על משהו טוב יותר מאשר לעשות את הבכורה שלי בסנטיאגו ברנבאו במשחק מול אתלטיקו מדריד. תמיד הכי טוב לשחק עם הטובים ביותר בעולם. אין מחיר ללשחק בריאל מדריד. זה היה החלום ילדות שלי מאז ומעולם". החלוץ יצטרף לסגל נבחרתו שוב לאליפות דרום אמריקה עד גיל 20 ולא יעמוד לרשות הקבוצה בין ה-20 בינואר עד ה-13 בפברואר, ולכן הוא רוצה להוציא את המיטב בשבועות הקרובים.

בתקשורת הספרדית הדעות חלוקות באשר לשחקן. חלק מהעיתונאים כותבים כי אלופת אירופה צריכה לנצל את כישוריו של הברזילאי הצעיר ושהוא ירענן את השורות בקבוצה שנמצאת במעיין משבר, בעוד חלק סבורים שבמצב הנוכחי של הקבוצה, קרדיט מוגזם לשחקן עלול לפגוע בו. 

בנושא אחר, בכלי תקשורת נוספים פורסם כי הבלאנקוס ביטלו את ההסכם עם נשיא ה"לה ליגה" חביאר טבס לפיו הקבוצה תשחק חלק ממשחקי הליגה שלה במיאמי. פלורנטינו פרס כתב לנשיא כי ריאל מדריד מעולם לא קיבלה מידע על כוונתו שהקבוצה תשחק משחקי ליגה מחוץ לספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי