משחק חמישי ללא ניצחון ושיא שלילי ללא כיבוש לריאל מדריד

ריאל מדריד
ריאל מדריד | Gettyimages

המשבר של אלופת אירופה נמשך עם הפסד 2:1 ללבאנטה (מוראלס 6, ורוג'ר 13) ושברה שיא שלילי ללא שער זכות שנעצר אחרי 481 דקות ליגה מגול של מרסלו (72). הבלאנקוס במקום החמישי בלה ליגה. ולנסיה - לגאנס 1:1

(גודל טקסט)
המשבר של ריאל מדריד נמשך והיום (שבת) היא רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא הפסידה הפעם נגד לבאנטה 2:1 במסגרת המחזור התשיעי ב"לה ליגה". בנוסף, שברה אלופת אירופה את הרצף הארוך בתולדותיה של דקות ללא כיבושים שעמד עד המשחק על 464 דקות אך גם נעצר במהלך המשחק אחרי שער של מרסלו, והשיא השלישי החדש נקבע על 481 דקות ללא כיבוש.


כבר בדקה השישית כדור עומק של סרחיו פוסטיגו הגיע לחוסה לואיס מוראלס. רפאל וראן לא הצליח לעצור את הקפטן האורח שעבר את טיבו קורטואה וגלגל לשער את ה-0:1. היכולת הרעה של הבלם הצרפתי המשיכה כשבדקה ה-12 נגע ביד והשופט הורה על בעיטה חופשית מקצה הרחבה. אלא שאז שופטי ה-VAR קבעו בצדק שנגיעת היד נעשתה בתוך הרחבה ולבאנטה קיבלה פנדל, אותו תרגם רוג'ר מארטי ל-0:2 והימם את הסנטיאגו ברנבאו.


בדקה ה-17 הגיע כמעט השער המצמק כשמרקו אסנסיו נגח לרשת אחרי נגיחה של קאסמירו מקרן, אך שוב שיפוט בווידאו התערב בצדק וקבע שהספרדי הצעיר היה בעמדת נבדל. ריאל מדריד הגיע לעוד מספר הזדמנויות אך לא ניצלה אותן וירדה למחצית בפיגור כפול, לקול שריקות בוז מהקהל בברנבאו, שנופף במטפחות לבנות לעבר ז'ולן לופטגי.



שער מצמק של מרסלו לא עזר לריאל מדריד (Gettyimages)


השער המצמק של ריאל מדריד הגיע בדקה ה-72 כשאלבארו אודריוסולה הרים לבנזמה שמסר למסרלו והברזילאי הפציץ ממרכז הרחבה את החיבורים של אוייר אולסאבל, השער אמנם לא עזר לאלופת אירופה אבל שחרר לא מעט לחץ לקבוצתו של לופטגי שבעקבות ההפסד, היא ממוקמת במקום החמישי בליגה והיא עלולה לרדת בסיום המחזור למקום נמוך יותר.


El gol de Marcelo deja en 8 horas y 1 minuto la peor sequía anotadora del Real Madrid pic.twitter.com/lVxg2U4n87

— MARCA (@marca) October 20, 2018

ולנסיה – לגאנס  1:1
ולנסיה ממשיכה לגמגם. האורחת מהתחתית עלתה ליתרון כשג'רארד גומבאו הבקיע בדקה ה-64 בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד ברחבה. המארחת השתחררה רק לקראת הסיום ובדקה ה-85, חוסה גאיה (85) השווה וקבע את תוצאת המשחק כשבעט מתוך הרחבה. 


ויאריאל – אתלטיקו מדריד 1:1
הנקודה שהוציאה אצל ויאריאל הספיקה לאתלטיקו לעקוף, זמנית לפחות, את ברצלונה ולעלות למקום השלישי מתחת סביליה והמובילה הארעית המפתיעה אלאבס. הקולצ'ונרוס שלטו יותר במשחק ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-51, מדחיקה של פיליפה לואיס לאחר כדור חופשי, אלא שטעות בהגנה איפשרה למריו גספאר להשוות (65). דייגו גודין, שהיה שותף בשני ההפסדים של אורוגוואי השבוע ליפן ודרום קוריאה, קיבל מנוחה ועלה רק בדקה ה-77 במקום כובש השער לואיס.


עבור ויאריאל, זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובשבוע הבא מחכה לה עוד קרב פסגה – מול אלאבס. אתלטיקו תיסע לגרמניה ביום רביעי ותפגוש את דורטמונד בליגת האלופות, ולאחר מכן תארח את ריאל סוסיאדד ותקווה לחזור למסלול הניצחונות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי