לופטגי: "הדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו הוא המשרה שלי"‎

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד לא חושש מעתידו המקצועי למרות ההפסד 2:1 ללבאנטה: "אני רוצה להרים את הבחורים כמה שיותר מהר לקראת המשחק נגד ויקטוריה פלזן בשלישי". וגם מדבר על החלק ההתקפי: "היו לנו בערך 30 מצבים"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הפסידה היום (שבת) ללבאנטה בסנטיאגו ברנבאו 2:1 ועכשיו כולם שואלים כמה שעות או כמה דקות נשארו לז'ולן לופטגי חסר המזל על הקווים של אלופת אירופה.

הבלאנקוס תחת מאמן ריאל מדריד לא ניצחו חמישה משחקים רצופים וב"מארקה" נכתב על המשחק: "ריאל מדריד הרוסה". ריאל מדריד תחת לופטגי קבעה שיא שלילי כשרשמה 481 דקות ללא כיבוש ועברו את השיא השלילי הקודם שנקבע ב-1985, אז הרצף עמד על 465 דקות. ריאל מדריד כבשה לראשונה מאז ה-22 בספטמבר. הקבוצה מבירת ספרד הייתה גם חסרי מזל, במהלך המשחק היו בעיטות למשקופים ולקורות וגם ה-VAR החליט לבטל שער שלהם, אבל נראה שההחלטה הייתה צודקת.

אחרי המשחק אמר ז'ולן לופטגי: "הדבר האחרון שאני חושב עליו עכשיו הוא המשרה שלי. אני רוצה להרים את הבחורים מהרצפה כמה שיותר מהר ולהכין אותם למשחק בליגת האלופות נגד ויקטוריה פלזן ביום שלישי".

על הבעיה בחלק ההתקפי: "הכדורגל בנוי על שערים ואנחנו עשינו הכל כדי לכבוש. היו לנו המון הזדמנויות. זה מוזר שלא כבשנו יותר משער. לפעמים כדורגל הוא כזה. הדינמיקה של הדברים היא נגדנו. היו לנו בערך 30 הזדמנויות". מצב הרוח של המאמן והשחקנים: "אני מרגיש מוטיבציה יותר מתמיד להמשיך. הקבוצה נתנה הכל על כר הדשא. בחדר ההלבשה היה עצוב, אבל צריך להרים את הראש למשחק הבא. אין לי מה להסביר על המשבר. אני אומר את הדברים כמו שהם קורים".


לקארים בנזמה היה חסר גם מזל בהפסד נגד לבאנטה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי