צפו בתקציר: 0:4 לריאל מדריד מול מלייה בבכורה של סנטיאגו סולארי

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

גביע המלך: המאמן החדש של הבלאנקוס פתח את הקדנציה שלו בניצחון מרשים, בנזמה כבש ראשון (28), אסנסיו הכפיל (45), אודריוסולה דחק מקרוב (79) וכריסטו הצעיר הבקיע בתוספת הזמן (90) את השער האחרון

(גודל טקסט)

עידן סנטיאגו סולארי בריאל מדריד נפתח ברגל ימין. אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות, שהשיגה נקודה אחת בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בליגה ספרדית והושפלה בקלאסיקו מול ברצלונה, גברה הערב (רביעי) 0:4 בחוץ על מלייה מהליגה השלישית בספרד בשלב 32 האחרונות של גביע המלך.

ריאל מדריד פתחה את המשחק בצורה מהוססת אך ככל שהמשחק התקדם ככה האורחים הגבירו את השליטה בכדור והצליחה לעלות ליתרון משער של קרים בנזמה (28) שדחק מקרוב אחרי כדור רוחב של אודריוסולה. השער השני הגיע בהתקפה האחרונה של המחצית מרגליו של מרקו אסנסיו. אלבארו אודריוסולה שבישל את השער הראשון כבש את השלישי (79) והוסיף בישול לכריסטו גונסאלס המחליף בסמוך לשריקת הסיום (90). הגומלין ביניהן ייערך בתאריך ה-5.12.18, בסנטיאגו ברנבאו.

הרכב ריאל מדריד: קיילור נאבאס, אלבארו אודריוסולה, סרחיו ראמוס (נאצ'ו פרננדס 46), חאבי סאנצ'ס, סרחיו רגלון, מרקוס יורנטה, דני סבאיוס, מרקו אסנסיו (כריסטו גונסאלס 88), לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה (פדריקו ואלוורדה 46).


כובש השער השני. מרקו אסנסיו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי