מטורף: נחשפה ההצעה שליאו מסי קיבל ממנצ'סטר סיטי

מסי
מסי | Gettyimages

בעיתון "אל מונדו" פורסם שאלופת אנגליה פנתה לכוכב ברצלונה והייתה מוכנה לשלם לו 250 מיליון דולר למשך חמש עונות, אך נענתה בשלילה. הפרעוש חזר לאימונים וקיים סיכוי שיהיה כשיר מול אינטר

(גודל טקסט)

ברצלונה רוצה לסיים שבוע מוצלח מבחינתה אחרי שהביסה 1:5 בקלאסיקו אל ריאל מדריד ועוד 0:1 קטן בגביע המלך על קולטורל לאונסה, עם ניצחון ליגה נוסף מול ראיו ואייקנו הקטנה של מדריד בחוץ מחר (שבת). ליאו מסי שחזר לאימונים לא יהיה כשיר עדיין למשחק, אבל קיים סיכוי קטן מאוד שיהיה מוכן למשחק האלופות נגד אינטר ביום שלישי הקרוב בסן סירו. לפי העיתון "ספורט", מסי יטוס למשחק עם שאר הסגל. אתמול הוא התאמן כרגיל עם שאר הקבוצה ולא חש בכאבים בידו.

בעיתון הספרדי "אל מונדו" פורסמו פרטי ההצעה של מנצ'סטר סיטי לליאו מסי אותה דחה כדי להישאר בברצלונה. לפי הידיעה הוצע לו שכר של 250 מיליון דולר לחמש שנים ועוד בונוס של 50 מיליון יורו לאביו חורחה. כמו כן סיטי הייתה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 250 מיליון יורו. ההצעות שמסי קיבל היו ב-2016 וב-2017. סך כל המבצע המטורף היה עולה לסיטי 775 מיליון יורו ואת ההצעות של סיטי העביר אבא של מסי, חורחה בעצמו.

אחרי הראיון בו הודה לואיס סוארס, שזה טבעי שברצלונה מחפשת חלוץ כי לדבריו: "אני כבר בן 31" התקשורת מחפשת מי יכול להגיע כמספר 9 החדש לברצלונה בשנה הבאה. כמו תמיד מדברים על השמות הרגילים עם כמה תוספות. בין המועמדים הוזכרו ב"מונדו דפורטיבו" הארי קיין (עליו נאמר שיהיה קשה מאוד לשכנעו), טימו ורנר חלוץ לייפציג, קאספר דולברג מאייאקס, מאורו איקרדי (אינטר), כשישטוף פיונטק (גנואה) שלא כבש בשלושת משחקי הליגה האחרונים וניקולאס פפה חלוץ וחוף השנהב שכבש 7 שערי ליגה השנה. ב"מארקה" הוזכר גם שמו של פאקו אלקסר שמושאל לדורטמונד ולאוטרו מרטינס החלוץ הארגנטיני בו ה-21 שהגיע השנה לאינטר מראסינג קלאב.


למרות השלושער של לואיס סוארס בקלאסיקו, ברצלונה מסתכלת על העתיד (Gettyimages) 

ברצלונה כרגע עדיין סובלת מבעיה בהגנה אחרי שסמואל אומטיטי הפצוע עדיין לא חזר לשחק, אבל כבר חזר אתמול לראשונה להתאמן עם חבריו בחלק מהאימון. ההתאוששות שלו מהירה מהצפוי ובברצלונה החליטו לא להחתים בלם חדש בינואר ולחכות לקיץ. המאמן ארנסטו ואלוורדה בחר בבלם ברצלונה ב', צ'ומי בן ה-19, לסגל של הקבוצה בעקבות היעדר בלמים מחליפים. בקיץ מתיאס דה ליכט יהיה המטרה של ברצלונה כאשר המנהל הספורטיבי של אייאקס מארק אוברמרס אמר בראיון לרשת "פוקס" כי בקיץ יפתח את הדלתות לקבוצות שירמו לרכוש אותו וכן הקשר פראנקי דה יונג. גם סיטי רוצה את הקשר ההולנדי.

אנדרס אינייסטה התראיין לרדיו מונטה קרלו ואמר כי בין היתר היה רוצה לשחק בקריירה שלו עם אנגולו קאנטה קשרה של צ'לסי. לדבריו קאנטה היה השחקן הכי חשוב בנבחרת צרפת שזכתה במונדיאל והוא גם השחקן הכי חשוב בצ'לסי.


אנגולו קאנטה. מקבל מחמאות מאנדרס אינייסטה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי