בדקה ה-90: 2:3 משוגע לברצלונה על ראיו וייקאנו

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

הקטאלונים הפכו פיגור בסיום משערים של פיקה (87) וסוארס (90), ריאל מדריד קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על ויאדוליד משערים של קיקו עצמי (83) וראמוס (פנדל, 88). 1:1 מאכזב לאתלטיקו עם לגאנס

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של הליגה ספרדית נפתח היום (שבת) עם התיקו 1:1 המאכזב של אתלטיקו מדריד בחוץ נגד לגאנס מתחתית הטבלה וקבוצתו של דייגו סימאונה פספסה הזמנות לעלות באופן זמני אל הפסגה. ריאל מדריד סיימה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בזירה המקומית אחרי ניצחון 0:2 ריאל ויאדוליד וברצלונה הפגה פיגור עם 2:3 דרמטי על ראיו ויאקאנו.

לגאנס – אתלטיקו מדריד 1:1
הקבוצה מבירת ספרד רצתה לעלות באופן זמני אל המקום הראשון בטבלה על חשבונה של ברצלונה והיא התמודדה נגד לגאנס החלשה שנמצאת מתחת לקו האדום. הקולצ'ונרוס עלו ליתרון בדקה ה-69 משער של אנטואן גריזמן שכבש בכדור חופשי משולם מ-30 מטרים, אבל המארחים איזנו את התוצאה משער של גווידו קאריו בדקה ה-82 שקבע חלוקת נקודות מאכזבת ביותר עבור קבוצתו של דייגו סימאונה.


אנטואן גריזמן (AFP)

ריאל מדריד – ויאדוליד 0:2
אז שלוש נקודות אולי יש, אבל לא בטוח שהיכולת תעזור לבלאנקוס במשחקים הבאים. תחת המאמן הזמני סנטיאגו סולארי אלופת אירופה נראתה רע נגד האורחת, שעזרה לה לעלות ליתרון עם שער עצמי של קיקו בדקה ה-83. חמש דקות לאחר מכן ריאל קיבלה הזדמנות לסגור את המשחק וניצלה אותה עם פנדל מוצלח של ראמוס, וסולארי יכול לרשום 100% הצלחה עד עתה. ברביעי מחכה פלזן שבוודאי תתרום להרגשה הטובה.

ראיו וייקאנו – ברצלונה 3:2
זה התחיל טוב מבחינת ברצלונה כאשר לואיס סוארס קבע יתרון מוקדם כבר בדקה העשירית, אך חוסה אנחל פוצו השווה בשער אדיר בדקה ה-35 ואלברו גרסיה המחליף השלים מהפך מדהים בדקה ה-57. שלוש דקות לסיום, אוסמן דמבלה קבע שוויון דרמטי ולואיס סוארס השלים צמד וקבע מהפך משוגע לדאבליסטית ונתן לה פער זמני של ארבע נקודות בפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי