מסי בסגל למשחק מול אינטר, ראקיטיץ': "צברנו ביטחון"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

קשר ברצלונה היה מרוצה מהמהפך וה-2:3 של קבוצתו על ראיו וייקאנו: "אם היה קל לתקן טעויות היינו עושים זאת מיד". סוארס שכבש צמד: "זה לא משהו מיוחד". הפרעוש ימריא עם חבריו לאיטליה

(גודל טקסט)
ראיו וייקאנו הקטנה ממדריד כמעט גנבה אתמול את ההצגה כשהובילה על ברצלונה 1:2 עד לדקה ה-87 וכמעט חוללה סנסציה ענקית, אבל בארסה התעשתה בסיום והפכה את התוצאה כדי לנצח 2:3 ומנעה מעצמה בושות בעוד משחק בלי ליאו מסי הפצוע. הבלאוגרנה ניצחו בווייקאס בפעם השישית מאז 2012 עם הפרש שערים 3:26.


אפרופו מסי, מצבו של הכוכב השתפר והוא ימריא עם חבריו למשחק ליגת האלופות באיטליה מול אינטר באמצע השבוע. על פי רשימת השחקנים שברצלונה פרסמה, הפרעוש נכלל בסגל אך זאת בתנאי שיעבור מבחן כשירות. אם הוא אכן יהיה ב-18, הכוונה היא להשאירו על הספסל ולהשתמש בו – במידת הצורך – למספר דקות במהלך המחצית השנייה.


בחזרה לניצחון הדרמטי. עוסמאן דמבלה שנכנס כמחליף במשחק השלישי ברציפות בליגה כבש לראשונה מאז ה-18 בספטמבר והראה שהוא עדיין שחקן שברצלונה לא יכולה לוותר עליו, למרות שאיבד את מקומו בהרכב הפותח. לואיס סוארס שכבש צמד, כולל שער הניצחון, הבקיע כבר תשעה שערי ליגה העונה למקום הראשון בטבלת מלך השערים. בסוף השבוע אמר החלוץ בראיון באורוגוואי שזה רק טבעי שברצלונה מחפשת לו מחליף כי הוא כבר בן 31, אבל ב"מארקה" הגיבו בעוקצנות: "מי עדיין חושב שסוארס צריך לפרוש מכדורגל? סוארס נכנס לנעליים של מסי והוכיח שהוא רחוק מאוד ממחשבות על פרישה".


❗ La lista de convocados para el #InterBarça
Leo #Messi viaja a Milán sin el alta médica

#ForçaBarçapic.twitter.com/OM3OlFRLTS

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) November 4, 2018


גם איבן ראקיטיץ' פרגן: "אני משוכנע שסוארס יכבוש השנה את אותה כמות שערים לפחות כמו ליאו מסי. אנחנו רוצים שהוא ימשיך לכבוש בקצב הזה. התגובה שלנו הייתה פנטסטית אחרי הפיגור. לנצח בצורה כזאת יכול רק לתת לנו ביטחון ולחזק את הקבוצה, אבל אם היה כל כך קל לתקן את הטעויות שלנו, היינו עושים זאת מהר מאוד". בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב בכותרת: "תגובה – סוארס הוליך את בארסה האפורה אחרי שפיגרה 2:1 בדקה ה-86. שני שערים של סוארס ואחד של דמבלה עזרו לברצלונה לטפס למרחק של ארבע נקודות מעל אתלטיקו מדריד ודפורטיבו אלאבס (עם משחק חסר)". בעיתון "ספורט" נכתב: "ככה לוקחים אליפות", לצד תמונה של סוארס. האורוגוואי קיבל ציון של ארבעה כוכבים וגם ג'ורדי אלבה ב"מונדו דפורטיבו".


☕️ '¡Reacción!' en nuestra portada de este domingo 4 de noviembre https://t.co/izDuuWmv7wpic.twitter.com/zIKMcmHqog

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 3 בנובמבר 2018

סוארס אמר אחרי המשחק: "היה משחק קשה, אבל הכי חשוב זה שהקבוצה ידעה איך להפוך את המצב. יכול להיות שהגענו עם ביטחון עצמי מופרז וצריך לתת גם קרדיט ליריבה. השערים שלי? לא משהו מיוחד. התפקיד שלי הוא תמיד לעזור לקבוצה". ג'ורדי אלבה, שלא זומן לנבחרת ספרד מאז מונה לואיס אנריקה לתפקיד התייחס לשאלה: "ההחלטה היא של לואיס אנריקה, אבל אני מראה איכויות". ארתורו וידאל: "השער נגד ריאל מדריד נתן לי הרבה ביטחון לעבוד קשה ולשחק יותר. אני רוצה לתת עוד אופציה למאמן".


ברצלונה עדיין סובלת מחולשה בהגנה ולא סיימה משחק עם רשת נקייה מאז המחזור השני, המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר: "במהלך המשחק קפצו לי מול העיניים הזכרונות מההפסד 2:1 ללגאנס. כבשנו שלושה שערים והכל טוב". על דמבלה שלא הרשים, אבל כבש שער חשוב, אמר המאמן: "אנחנו מרוצים ממנו ומצפים ממנו להרבה. הוא יכול להיות שחקן מכריע עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי