דיווח: שחקני ריאל רוצים את בייל בחוץ, סוסו מועמד להחליפו

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

על פי התקשורת בספרד ובאיטליה, פרס קיבל הודעה משחקניו שעליו למכור את הוולשי וקשר מילאן כבר הוזכר להגיע במקומו. הקבוצה שמה עין על המגן אלפונסו פדרסה בן ה-22. רודריגו ואשרף חכימי המושאלים עשויים לחזור

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק מחר (רביעי) נגד ויקטוריה פלזן בצ'כיה בליגת האלופות, אבל היא עדיין מסתגלת למשחק תחת המאמן הזמני סנטיאגו סולארי וכעת מתברר שהיא עדיין לא לגמרי יצאה מהמשבר, למרות הניצחון 0:2 על ויאדוליד בליגה, וקרע פנימי כבר מסתמן בתוך המועדון. על פי תוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו", כמה שחקנים בקבוצה רוצים את גארת בייל בחוץ והודיעו לנשיא פלורנטינו פרס שעליו למכור את הוולשי. בינתיים, רשת "מדיהסט" באיטליה הודיעה שהבלאקנוס כבר סימנו מחליף לבייל בדמות קשר מילאן סוסו.

בינתיים התקשורת הספרדית ממשיכה לדווח על שחקנים שהקבוצה רוצה כדי להתחזק. ב"אס" פורסם הבוקר כי הקבוצה עוקבת אחרי המגן השמאלי של ויאריאל אלפונסו פדרסה בן ה-22 כדי לחזק את האגף הזה. יש לבלאנקוס את מרסלו הוותיק ואת סרחיו רגילון, אבל האופציות לא מספיקות לקבוצה. פדרסה משחק בנבחרת ספרד עד גיל 21 ויש לו סעיף שחרור של 22 מיליון יורו מהקבוצה שתדרוש להפעילו ולא תהיה מוכנה למו"מ על סכום נמוך יותר. הכדורגלן חתום עד 2021 ועשה דרך ארוכה עד שהגיע לויאריאל, כשבין היתר שיחק כמושאל עונה אחת בלידס, בלוגו מהליגה השנייה ובאלאבס. הוא נחשב גם לשחקן תוקף שיכול לעזור להתקפה באגף שמאל כמו שחקן כנף, והמאמן הנוכחי של ויאריאל למעשה הסב אותו לעמדת מגן. בריאל מדריד רואים בו פוטנציאל גדול לעתיד. הוא נחשב לשחקן מהיר, חזק פיזית וכבש שער מצוין במשחק האחרון נגד לבאנטה, שהסתיים ב-1:1. ב-2015 הוא זכה באליפות אירופה עם ספרד עד גיל 19 והקליטה שלו בחדר ההלבשה של ריאל מדריד עשויה להיות קלה, כיוון שהוא שיחק אז עם דני סבאיוס, מרקו אסנסיו, בורחה מאיורל ו-וחסוס ואייחו.

ב"אס" נכתב גם שהמושאלים של ריאל מדריד עשויים לחזור הביתה ולחזק את הקבוצה. החלוץ רודריגו, שנרכש כבר מסנטוס ומשחק בה כמושאל, מרשים ביכולתו. מדובר בעוד ברזילאי צעיר שיהיה בן 18 בינואר ויוכל להצטרף רשמית לקבוצה. המגן הימני אשרף חכימי הושאל לדורטמונד ומגלה בה יכולת מצוינת. הוא הפך בה לשחקן הרכב ושיחק בגביע הגרמני בשבוע שעבר 120 דקות נגד אוניון ברליו ושלושה ימים לאחר מכן בניצחון על וולפסבורג 0:1 הוא שיחק 90 דקות. הוא סגר על השאלה גם בעונה הבאה, אבל אם הבלנקוס ירצו בו חזרה בוודאי יעשו הכל להחזיר אותו.

סולארי.
סולארי. "יכניס אינטנסיביות שחסרה להם" (AFP)

אשרף, שישחק היום מול אתלטיקו מדריד ב"וונדה מטרופוליטנו" בליגת האלופות, גם אמר על הפיטורים של ז'ולן לופטגי בתוכנית "אל לאוגרו" הספרדית: "בקיץ החלטתי לעזוב בהשאלה כי רציתי לשחק יותר. התברר לי שאפילו לופטגי לא ידע אם יבואו שחקנים נוספים בעמדה שלי". באשר למצב בריאל מדריד אמר חכימי: "הקבוצה במצב קשה, אבל מאמין שהם ייצאו מזה. הם בידיים טובות של סנטיאגו סולארי שאימן אותי בקסטיה. אני מאושר שהוא קיבל הזדמנות לאמן את הקבוצה הראשונה. הוא יראה להם לאט לאט מה הוא שווה ובכל אימון יכניס להם עוד ועוד אינטנסיביות שחסרה להם והוא יוציא אותם מהמצב".

עתידו: "אני מדריסטה ואני רוצה להגשים את החלום שלי לשחק עוד בריאל מדריד, אבל כרגע אני מקדיש את עצמי לדורטמונד. עוד נראה מה יהיה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי