מסי עשוי לחזור לסגל, קוטיניו נפצע וייעדר כשלושה שבועות

פיליפה קוטיניו נגד שימה ורסאליקו
פיליפה קוטיניו נגד שימה ורסאליקו | AFP

"הפרעוש" שב לאימונים ולא מן הנמנע שיזכה לכל הפחות למספר דקות מול בטיס, אבל הברזילאי שהתלונן על כאבים בסיום המשחק במילאנו סובל מקרע בשריר ובספק למפגש מול אתלטיקו מדריד לאחר הפגרה

(גודל טקסט)
ליאו מסי עוד לא חזר לשחק בברצלונה שאומנם הסתדרה בלעדיו ורשמה ארבעה ניצחונות ותיקו אחד כשהוא ישב ביציע, "הפרעוש" עשוי לשוב לסגל כבר בתחילת השבוע למשחק מול בטיס, אבל בינתיים התברר היום (חמישי) שברצלונה איבדה את פיליפה קוטיניו לתקופה של כשלושה שבועות.


הכוכב הברזילאי סובל מקרע קטן בשריר הירך ברגל שמאל ולפי הודעה רשמית של המועדון הוא ייעדר בין שבועיים לשלושה. הוא סיים את המשחק בין אינטר לברצלונה עם כאב בשריר ואחרי שנערכו לו בדיקות כשהגיע לברצלונה, התברר שהפציעה יותר רצינית ממה שחשבו. הוא יחמיץ את המשחק הקרוב של ברצלונה נגד בטיס ביום ראשון בקאמפ נואו ולא יוכל לשחק עם נבחרת הסלסאו מול אורגוואי וקמרון במשחקי הכנה לקופה מאריקה 2019.


כידוע, לאחר המשחק מול בטיס תצא הליגה הספרדית, ככל הליגות בעולם, לפגרת הנבחרות וכך לפחות כמחצית מזמן היעדרותו של הברזילאי יהיה במקביל לפגרה. הוא בכל זאת עלול להחמיץ את המשחק המסקרן מול אתלטיקו מדריד ב-24 בנובמבר ב"וונדה מטרופוליטנו".


❗ [COMUNICADO MÉDICO] @Phil_Coutinho, baja entre dos y tres semanas
https://t.co/S1GqepCRbS
#ForçaBarçapic.twitter.com/nDVMyhpvqD

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 8 בנובמבר 2018


אם ציינו שמסי עשוי לחזור לסגל ביום ראשון, אז מאמן בטיס קיקה סטיין הצהיר שלדעתו מסי לא צריך למהר לחזור למגרשים ושכדאי לו לשמור על עצמו ולעשות זאת לאחר הפגרה. עד שואלוורדה יחליט אם להקשיב לעצה האינטרסנטית של מאמן בטיס, ראפיניה ודמבליה יתמודדו על חולצת ההרכב ואף עשויים לפתוח יחדיו אם מסי ייעדר. 


בתוך כך, היום פורסם כי ברצלונה מתעניינת בחלוץ ליל ניקולאס פפה, מי שכבר הוזכר גם כמועמד לריאל מדריד. הוא כבש שמונה שערי ליגה ובישל שבעה שערים העונה – לא פלא שגם באיירן, ארסנל ודורטמונד מעוניינות בו.. "לא ידעתי שכל כך הרבה קבוצות רוצות אותי. מדובר בקבוצות טובות באירופה", אמר פפה, "לעזוב את ליל בסיום העונה? אני אפילו לא יודע מה אני הולך לעשות מחר", טען.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי