סולארי ימשיך כמאמן ריאל מדריד לפחות עד חג המולד

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

ב"מארקה" פורסם שהתוצאות עשו את שלהן והנהלת המועדון השתכנעה שהארגנטינאי הוא האיש המתאים לתפקיד, אך עדיין לא נשללה האפשרות לצרף מאמן במקומו. הרמוסו מועמד לינואר. נבאס דחה זימון מקוסטה ריקה

(גודל טקסט)
זה אומנם עדיין לא רשמי, אבל ב"מארקה" נכתב הבוקר (שישי) שמאמנה הזמני של ריאל מדריד, סנטיאגו סולארי, קיבל את תמיכת ההנהלה בעקבות שלושת הניצחונות שלו ומאזן של 0:11 שערים בכל המסגרות, והוא ימשיך על הספסל לפחות עד חג המולד, אם לא עד סיום העונה. ריאל מדריד תשחק ביום ראשון (21:45) נגד סלטה ויגו באצטדיון בלאידוס, מה שיהיה המבחן המשמעותי ביותר עד כה של הארגנטינאי, מאחר שמדובר באצטדיון בו הבלאנקוס תמיד מתקשים. ייתכן שאז המועדון יחליט שהוא המאמן הקבוע, אך יחד עם זאת פורסם שההנהלה ממשיכה לעקוב אחרי מאמנים אחרים שמועמדים לתפקיד.


בהנהלה רוצים לראות את יכולת הקבוצה נגד מועדונים חזקים יותר מאשר נגד שלושת הקבוצות אותן ניצחה תחת סולארי. בקבוצה כבר מעריכים את העובדה שהוא עצר את רצף ההפסדים שאיים למוטט את העונה של הבלאנקוס ובעיתון נכתב שברגע שריאל מדריד הפסיקה "לדמם" ספורטיבית ותבטיח סופית עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות, אפשר יהיה להקדיש יותר זמן למאבקים בליגה, כשהמטרה היא לצמצם את הפער מברצלונה שעומד כעת על שבע נקודות.


גם בעיתון "אס" מיישרים קו וטוענים שסולארי ממשיך לשכנע את הנהלת המועדון שהוא ראוי לתפקיד. לפי חוקי ההתאחדות הספרדית המועדון יצטרך להחליט בימים בקרובים על זהותו של מאמן הקבוצה ולזכותו של קשר העבר יש מספר תחומים שנזקפים לזכותו: העובדה שזכה באמון של חדר ההלבשה, העבודה שרשם שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים שלו נגד מלייה, ריאל ויאדוליד ו-ויקטוריה פלזן, העובדה שוויניסיוס ג'וניור פורח תחתיו והעובדה שהוא מאמין בשחקני הבית ובצעירים כמו סרחיו רגילון, אלברו אודריוסולה וחאבי סאנצ'ס.


עם זאת, המועדון כאמור לא פוסל לנסות להחתים מאמן אחר במהלך העונה אם יתברר שהמשימה גדולה על סולארי. מלבד הליגה, גביע המלך וליגת האלופות, ריאל מדריד רוצה לזכות גם בגביע העולם למועדונים שיתקיים בדצמבר ויש לו חשיבות בעיקר אחרי שהקבוצה הפסידה את תואר הסופרקאפ האירופי. השחקנים תמכו בז'ולן לופטגי ועכשיו תומכים בסולארי ולא רוצים שיגיע מאמן אחר מחוץ למועדון. "אין סיבה שהוא לא ימשיך עד סוף העונה", אמר קארים בנזמה אחרי הניצחון 0:5 בפלזן. גם האוהדים תומכים בסולארי. 82 אחוז הצביעו בעוד במשאל "אס" שנערך בשאלה מי צריך להיות כעת מאמן הקבוצה. רק 18 אחוז מעדיפים שיגיע מאמן אחר.


#LaPortada 'Mario Hermoso: Opción para enero' https://t.co/hRvE9Xzl0O ¡Buenos días ☕️ y #FelizViernes!

— MARCA (@marca) 9 בנובמבר 2018

בנושא אחר, ב"מארקה" פורסם בשער העיתון שריאל מדריד בוחנת את האפשרות לרכוש בינואר הקרוב את בלם אספניול מריו הרמוסו שזומן אתמול לנבחרת ספרד של לואיס אנריקה. הבלאנקוס זקוקים לחיזוק בעמדת הבלם והרמוסו שגדל במועדון עשוי להיות אופציה טובה. אלופת אירופה מכרה את הבלם עם סעיף רכישה בחזרה תמורת 7.5 מיליון יורו, כאשר סעיף השחרור שלו לכל קבוצה אחרת עומד על 40 מיליון יורו. בריאל מדריד עדיין לא קיבלו החלטה בנושא מכיוון שבמועדון רוצים לתת החסוס ואייחו יקבל הזדמנויות, אך בינתיים הבלם הצעיר פצוע רוב הזמן ולא מקבל כמעט הזדמנויות להפגין את יכולתו. עדיין לא החליטו לעשות זאת מכיוון שהם רוצים לתת צ'אנס לחסוס ואייחו שבינתיים פצוע כל הזמן ולא מקבל אפשרות לראות את יכולתו.


בגזרת השוערים, מאמן נבחרת קוסטה ריקה רונאלד גונסאלס חשף שקיילור נבאס ביקש לא לקבל זימן למשחקי הידידות הקרובים נגד צ'ילה ופרו ולהתאמן תחת סולארי במתחם האימונים בוולדבבאס, כשהמאמן הארגנטינאי יוכל לבנות עליו בזמן שטיבו קורטואה נמצא עם נבחרת בלגיה וישחק נגד שווייץ ואיסלנד: "בגלל המצב הלא יציב שלו, הוא אמר לנו שעדיף שכרגע יישאר במדריד", אמר גונסאלס. תחת סולארי שיחק נבאס רק במשחק הגביע נגד מלייה ואם אצל ז'ולן לופטגי הוא עוד שיחק. בנוסף ריאל מדריד שוקלת להחזיר אליה את השוער המושאל אנדריי לונין, ששיחק כה רק במשחק אחד של לגאנס נגד ראיו וייקאנו בגביע. המטרה היא להשאיל את האוקראיני בן ה-19 לקבוצה אחרת כדי שיצבור דקות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי